Sledujte nás na YouTube

Klíč k úspěchu v online podnikání nabídne konference Meet Magento

Na trhu je mnoho dostupných eCommerce platforem, ale prvenství si drží open source platforma Magento, která pomáhá k úspěchu v oblasti online prodejů mnoha globálním značkám. Za zmínku stojí například společnosti Nike, Ford, Samsung, Lenovo nebo Christian Louboutin. Komunita uživatelů této open source platformy se rozrůstá a podle posledních údajů ji používá téměř čtvrt milionu obchodníků na celém světě. Mnoho z nich našlo recept k úspěchu na některé ze zahraničních konferencí Meet Magento, na níž se střetávají vždy obě strany – jak vývojáři technologií, tak obchodníci.

Letos poprvé se tato jedinečná událost nabízející informace, setkání a prostor jak obchodníkům a vlastníkům internetových obchodů, tak IT profesionálům a vývojářům, uskuteční na konci března v Praze. Zahraniční spíkři seznámí účastníky s možnostmi, jak zvýšit a zefektivnit interakci se zákazníky,  jak povýšit znalosti i možnosti svého internetového obchodu na novou vyšší úroveň, zazní zajímavé podnikatelské nápady i nové cesty pro obchodní a kariérní růst včetně doporučení, jak se prosadit na mezinárodní úrovni. Nebude chybět ani prostor pro networking a setkání lokálních uživatelů platformy Magento.

MeetMagento

Zvučná zahraniční jména spíkrů jsou garancí kvalitního obsahu a inovativních témat zaměřených na poslední technologické trendy eCommerce, a to od správy obchodu, přes vývoj až po bezpečnost. Úvodem představí Thomas Goletz, předseda neziskové organizace Meet Magento, samotnou asociaci, jež umožňuje všem typům obchodníků získat přístup k online obchodním modelům a technologiím.

Mezi řečníky nebude chybět ani celosvětově uznávaný Magento evangelista Ben Marks, který nastíní nové příležitosti pro developery i pro obchodníky. K významným hostům konference patří také Guido Jansen, jenž od roku 2004 pomáhá mnoha značkám tvořit a optimalizovat online komunikaci se zákazníky. Své zkušenosti již mnoho let sdílí v rámci komunity zaměřené na Magento a kontinuálně spolupracuje s firmami působícími v oblasti financí, telekomunikací, cestování i módy.

O nejfunkčnější strategie zaměřené na to, jak co nejlépe zvládnout eCommerce, se bude dělit Sergey Lysak, CEO společnosti Eltrino, a během konference představí svá doporučení a tipy také další světoví odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh nebo Stanislav Puffler, jenž má bohaté zkušenosti s marketingovými strategiemi, optimalizací konverze, vědecké eCommerce a rozvojem značek.

„Zvýšit interakci se zákazníky není složité, jen se musí vědět, jak na to. Stejně tak může být jakýkoliv internetový obchod povýšený na novou vyšší úroveň,“ uvádí Maxim Mironenko, COO ve společnosti Neklo, která konferenci v Praze pořádá. „Setkání komunity Magento jsou ve světě běžná, ale v České republice i na Slovensku zatím chybí, tak jsme se rozhodli přinést unikátní možnost takového setkání i do Prahy.“

Konference mezinárodní úrovně se zahraničními hosty nabídne komplexní pohled na eCommerce, a to jak z technologické stránky, tak souvisejících částí strategie vedoucí k úspěchu. Zazní doporučení v oblasti zákaznické podpory nebo obsahového marketingu.

magento

eCommerce a obsahový marketing spolu neodmyslitelně souvisí. Když se podíváme do minulosti, tak některé z nejlepších eCommerce praktik a zkušeností zákazníků začaly právě obsahem s přidáním produktu nebo byla vytvořena početná komunita okolo významného obsahu,“ uvádí Ivona Namjestik, jejíž prezentace se na obsahový marketing zaměří a poukáže na finanční přínos nejvíce diskutovaných praktik v rámci eCommerce.

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 se stala společnost Microsoft, která promluví nejen o tom, jak co nejlépe využít možností open source platformy Magento v Azure, ale zároveň také pro hosty této události připravila na 1.4.2016 workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference jsou dále společnosti Lundegaard, ARTIO, Inchoo nebo Snowdog.

Meet Magento se uskuteční 31.3.2016 v pražském hotelu Pyramida a účastníci se mohou těšit jak na zajímavá témata a řečníky, tak na večerní neformální část zaměřenou na networking. Více informací o akci, kterou organizuje společnost Neklo, naleznete na této stránce.


Komerční článek