Sledujte nás na YouTube

Uživatelé iMessage hlásí problémy. Některé zprávy se nedaří odeslat a služba je přetížená

Apple má v posledních dnech problémy se službou iMessage. Řada uživatelů hlásí potíže s odesíláním či příjmem textového či multimediálního obsahu. Komplikace jsme během víkendu zaznamenali i na redakčních iPhonech. Často se stávalo, že se zprávy nedařilo odeslat, nebo k jejich odeslání došlo až s prodlevou několika minut. Ani tak ale nebylo vyhráno, jelikož příjemci obsah často nedorazil, případně opět nabral zpoždění.


Nedaří se vám odesílat zprávy přes iMessage? Nejste jediní. Na vině jsou zřejmě přetížené servery Applu.

My jsme problémy zaznamenali jak na vývojářské verzi iOS 9.1 beta 2, kde je to ještě celkem pochopitelné, tak také na stabilní verzi iOS 9.0.1. Několikrát během víkendu došlo k situaci, kdy se zprávy doručily na Apple Watch spárované s iPhonem, ale v telefonu samotném vidět nebyly. Do aplikace Zprávy na OS X se většinou zprávy synchronizovaly bez problémů, ale v několika případech jsme narazily na komplikace s odesíláním fotografií. Ty se povětšinou nepodařilo odeslat ani na několikátý pokus.

Na vině jsou podle všeho přetížené servery Applu, které jsou pro provoz služby iMessage vyčleněny. V pátek měl jablečný gigant rovněž komplikace se servery pro iCloud, App Store či iTunes, které nestíhaly obrovský nápor nových uživatelů, jež si pořídili iPhone 6s/6s Plus (videopohled & první dojmy). Doufejme, že se brzy dočkáme opravy a služba iMessage bude opět plně funkční. Do diskuze nám můžete napsat, zda jste během víkendu také na problémy s iMessage či jinými službami Applu narazili, nebo se vás výpadky služeb nijak nedotkly.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

15 komentářů

  1. ja (neregistrovaný)

    Ja se picnu. Apple je fakt marnej

    • Martin II (neregistrovaný)

      ja by som to tak tragicky nevidel. Pred par dnami vypadol Skype a tiez Facebook. Mobilnym operatorom tiez sa stane ze im vypadne siet alebo cast. Nic co robi clovek nie je dokonale…

    • lerion (neregistrovaný)

      Martin II: Souhlasim, ale v pripade Applu jde hlavne o to, ze to ukazuje, ze Apple je obycejna firma jako kterakoli jina. Nemaji nejkvalitnejsi veci, nemaji nejlepsi veci, nemaji nejodladenejsi veci. Proste je to bezny vyrobce spotrebni elektroniky a poskytovatel sluzeb, jako kterykoli jiny.

    • Peete (neregistrovaný)

      Běžný výrobce spotřební elektroniky a poskytovatel služeb s maximálně výborným marketingem za který by každý (i) vraždil, protože peníze jsou až na prvním místě :-D

    • jarpo (neregistrovaný)

      Každý nie, len ovečky :-)

    • das (neregistrovaný)

      Niekto snáď tvrdí alebo si myslí opak ? Veď je to jasné …

  2. Milan (neregistrovaný)

    ano ano.. Apple je totálně v prdeli. Celý víkend nefunguje Itunes store, nejde nic aktualizovat.. jednu aplikaci jsem stahoval dva dny. Teď k tomu nejdou ani zprávy. Prostě dosrali co mohli. Za ty prachy to je opravdu super služba :-(

    • steelspace (neregistrovaný)

      Proč si ovce nevybraly spolehlivý a naprosto bezpečný Android?

    • ManT (neregistrovaný)

      Nevím ale já tedy u google play a dalších služeb, žádný výpadek nepamatuji.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Jj, naposled před rokem : „Google postihl několikahodinový (6h)výpadek cloudového úložiště Google Drive. Problémy měla i sociální síť Google+, webmail Gmail a další služby.“

    • ManT (neregistrovaný)

      Výpadek čas od času postihne asi každého, apple google (přiznám se že jsem jej nezaregistroval, v noci spím) či ms, třeba nedávno skype atd.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      A vzdyt v poho, to byla jen klidna reakce na to, ze vypadek nepamatujes (vzdycky ten tvuj alibismus aochrana google), byl az do 9.30, to malokdo spi.

    • ManT (neregistrovaný)

      Nikoho nechranim, me to nepostihla protože sociální sítě prakticky nepoužívám, ostatní služby nepravidelně a spíše odpoledne at večer, pokud to bylo přes noc do půl desátý ráno a byl to třeba všední den, nevšiml jsem si tuplem, dopoledne online nebyvám vůbec.

    • lerion (neregistrovaný)

      Je zajimave, jak se Mant rychle dostal z „Ja zadny vypadek nepamatuji“ k „Ja to vlastne ani nepouzivam, tak nevim a nezajima me to“.

  3. mvaldo (neregistrovaný)

    mne iMessage deaktivovali moje cislo, a 21x iPhone sam od seba zaslal poziadavku o jeho aktivaciu, od operatora odisla, z apple nepotvrdili.

    riesil som to aj s podporou apple, zial nic az iOS 9.0.2 problem odstranil a cislo mam opat funkcne a aktivne

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *