Sledujte nás na YouTube

Huawei: Na Windows Phone nikdo nikdy nevydělal

I když má být Huawei jedním z partnerů Microsoftu pro výrobu zařízení se systémem Windows Phone, zřejmě se od něj žádného telefonu s dlaždicovým systémem nedočkáme. V srpnu se výkonný ředitel Huawei Richard Yu vyjádřil, že společnost na tomto systému dva roky prodělávala, vedoucí mezinárodních mediálních záležitostí společnosti Joe Kelly nyní v rozhovoru pro The Seattle Times uvedl, že na Windows Phone nevydělal nikdy nikdo.

  
Huawei Ascend 2 se zřejmě nástupce nedočká

Čínská společnost má za sebou dvojici modelů Huawei Ascend W1 a W2, spekulovalo se i o modelu W3, ten ale světlo světa nikdy nespatřil. V Huawei však prozatím nevyužili nabídky licence systému Windows Phone zdarma nebo možnosti použít referenční platformu od Qualcommu. Podle posledních vyjádření vysoce postavených lidí společnosti těchto možností zřejmě ani nevyužijí.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

336 komentářů

  1. Wesi (neregistrovaný)

    Takže, přes rok nevydali žádný WP a divý se že na tom nevidělaj? po dvou low endech? s malýma displejema v Číně? kde chce každej druhej phablet? prodávali to vůbec v Čině? kdo chtěl před rokem a půl Huawei telefon ve světě?

    • vlada (neregistrovaný)

      Neprozivej to tak :)

    • Marat (neregistrovaný)

      A kdo chce WP? :)

    • Aaron (neregistrovaný)

      Nikdo, proto WESIho brzo trefi slak :-D

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      WP chce již asi jen zdejší WP komunita, která se ho drží zuby nehty a božský MS. Všichni ostatní dali od WP povětšinou ruce pryč.

    • borix (neregistrovaný)

      Díky bohu za tyhle články, jinak by si spousta místních neměla nad čím procvičit pravačku :-)

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Vsech 12 lidi co kdy chtelo WP uz ho ma…

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      A preto MS v poslednom kvartáli predal najviac Lumií doteraz.

      Bolo zo preto, že to nikto nechce.

      Nepriestrelná logika a la Smisek.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      A i presto ztratil trzni podil, to je opravdu uspech, zaklinaci… :-D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      To aj Apple, neregistrovaný.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      MS predal najviac Lumií v histórii Lumií.

      „Nikto WP nechce.“

      Čítaj kým nepochopíš.

    • Aaron (neregistrovaný)

      A prumerna prodejni cena taky leti stremhlave dolu. Lumia 520 dokonce za 29,99$ [odkaz]

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Humoristi, jeden tu splieta o podiele, druhý dáva linky o Black Friday.

      Zrejme to tiež potrebuješ prečítať viackrát.

      MS predal NAJVIAC Lumií v histórii.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Zaklinac, tady je videt, ze obchodne ti to moc nemysli. Trh roste rychleji nez WP, coz je pro WP spatne. Nesmis brat tech „12 lidi“ uplne doslova. Tim jenom ukazujes svou omezenost.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Zaklinac: Lumie se kupuji jako nahrada dumb phonu. Nic nad cim by mohl MS jasat. Je to mnozstvi rozdanych telefonu, ktery Microsoftu nikdy nic neprinesou.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Takze jeste jednou: A i presto ztratil trzni podil, to je opravdu uspech, zaklinaci… :-D

    • lerion (neregistrovaný)

      Aaron: A to jako vadí, že skoro dva roky starý model se prodává v doprodeji za 30 USD? iPhone se prodává občas i za dollar a nikdo z toho trágu nedělá…

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: iPhone za dolar mozna tak s uvazkem. Tohle je bez. Takovy detaaaaajl :-D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Pokojne to otáčajte, už to nezachránite. Nadšene ste tu tlieskali hlúposti, čo tu tresol Smisek, tak si to vyžerte.

      A Arakin, ty si zvlášť obmedzený. Skús porozmýšľať, prečo sú tvoje argumenty mimo. Aj keď vážne pochybujem, že na to prídeš. Dám ti hint: Apple.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Omezenost tady ale predvadis ty zaklinaci.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Nie. Ty nechápeš.

      Ale ako som už napísal, nič prekvapivé.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Opravdu nevim, jak ti to podat vic polopate. Evidentne jsem na tebe „kratky“. A porad nechape a porad slovickari.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Prečo by si mi mal niečo podávať? Načo vypisuješ dookola hlúposti miesto toho, aby si sa zamyslel, kde vo svojom uvažovaní robíš chybu?

      Keďže hint ti nestačil, dávam ti ďalšie: Apple, predaje, podiel, zisk.

      Snáď to už pochopíš.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Vidim, ze nechapes porad.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ja nie som ten, čo nechápe. Skrátka na to nemáš kapacitu. Napriek nápovede. Nevadí. V inom si možno dobrý.

    • l0lz (neregistrovaný)

      „WP stratil podiel“ to aj apple, samsung, HTC, SONY… a mohli by sme pokračovať. Okrem tych troch takych iphonov aj lumiji sa ale predalo viac ako pred tym :) ked toto nedokazes pochopiť ze je tu stale viac vyrobcov telefonov,tak tu nemas co hladat

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      L0LZ: bavime se o trznim podil operacnich systemu. HTC zadny svuj operacni system nema, ani Sony. Jse stejne natvrdly jako Zaklinac, kteremu doted nedoslo, o cem se bavime. Takze pro tebe iOS vs Android vs WP

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Nie,to ty si natvrdlý, pretože nechápeš, že o trhovom podiele splietaš iba ty a je v tejto debate absolútne irelevantný. Apple je presne ten istý prípad – trhový podiel iOS výrazne klesol, trhový podiel OSX je nejakých 8% – a tvrdil by si na základe toho, že Apple nikto nechce? Asi ťažko, všakže? Resumé je, ako od začiatku – Smisek tresol blbosť a ty si mu tu nadšene tlieskal.

      Takže milý Arakin, nesnaž sa tu dokázať nemožné – o podiele žiadna debata nebola, len ty si ju tam chcel silou mocou dostať, pretože si zrejme sám pochopil, že si súhlasil s hlúpym výrokom.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Uz jsem ti to psal nahore, ze to nesmis brat doslova, takhle si jeste za vetsiho pitomce, nez vcera.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ach, jasné – „nesmieš to brať doslova“ je univerzálna barlička na vykorčuľovanie zo všetkého.

      A ľahšie ako priznať si chybu.

    • johny (neregistrovaný)

      Zaklinac: jedinej kdo tu keca blbosti si ty. Taky se nikdo nebavil o tom, ze prodal wp nejvic Lumii. To k puvodnimu tematu nema jakoukoliv souvislost (ze wp nevydelava) a Arakin te vratil do patricnejch mezi. Nevim, proc do toho zas tahas iPhone, o kterym tu taky rec neni. Vztekej se tu jak chces, ale z diskuze je patrne jak se tu akorat osivas ty.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Johnny, nebolo by od veci prečítať si, na čo som reagoval, pretože to nebolo o tom, či WP zarába alebo nie.

      „WP chce již asi jen zdejší WP komunita, která se ho drží zuby nehty a božský MS.“

    • Johny (neregistrovaný)

      Zaklinac: Pořád to nemění nic na tom, co jsem napsal: „Arakin te vratil do patricnejch mezi.“

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Stále to nemení nič na tom, čo som napísal: Arakin nemá kapacitu na to, aby ma niekam vracal.

    • Johny (neregistrovaný)

      Zaklinac: Nemá kapacitu? Co to plácáš?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Len očividné.

    • Pepa (neregistrovaný)

      Mr. Arakin a spol.

      Pokud vím, na netu proběhl naopak článek, že MS navýšil tržní podíl WP a to na úkor iOS. Není to tak dlouho, googlujte…

      To, že prodali nejvíc Lumií historii je také pravda.

      Pokud by byla pravda to, že podíl i přes to klesl, tak to nemusí zákonitě tak moc znamenat. Proč? Protože se holt mohlo prodat více přístrojů celkově bez ohledu na systém (nevím jako je to opravdu, nebudu to hledat a hodinu dokazovat, kdo měl pravdu).

      Jistě není pravdou, že by snad WP nikdo nechtěl, nebo dokonce jen 12 lidí (ačkoli to bylo obrazné).

      Nebo si opravdu kdejaký omezenec myslí, že Android baví každého?

  2. Mišenko (neregistrovaný)

    Toto bude flame war :D wp maniacs incoming

  3. milennium (neregistrovaný)

    Taky to vyjádření moc nechápu, ale na druhou stranu se ani nedivím, že Huawei nikdy na WP nevydělal. Ono totiž, kdo by kupoval takový krámy, že ? Konkurenci v lowendech mu dělala sama Nokia a upřímně, ani kdyby Huawei prodával Hiend, tak bych si ho nikdy nekoupil.

    • uni (neregistrovaný)

      „… na Windows Phone nevydělal nikdy nikdo.“, tématem není jen Huawei.

    • Geary (neregistrovaný)

      Ani Nokie na něm nikdy nevydělala a to měla 90% podíl na WP.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Co nevydelala, ona dokonce prodelala kalhoty. Mela si do nich radsi nacurat :-D

      [odkaz]

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Tak to dopadá,když se spolčíte s něčím takovým, jako je Microsoft. MS Nokii nalákal na zářnou budoucnost a přitom se stal opak, MS Nokii pohltil.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Kde ji pohltil? Ona Nokia skončila? Kdy? No ono je pravda, že lidi pořád Nokii vidí jako pouze výrobce telefonů, no což.

      Nokia měla Android telefony a jak se prodávaly?

      Věř nebo ne, Jsou tisíce firem, které úspěšně spolupracují s Microsoftem, např. Microsoft Azure, Windows server, Skype for Business, Office 365 či jiné.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Hapy, toho trotla ze sebe jenom delas, nebo jsi opravdu tak natvrdly. Vsem krome tebe je od zacatku jasne, ze mluvime o mobilni divizi Nokie.

    • Peete (neregistrovaný)

      Nokia měla Android telefony a jak se prodávaly? Myslíš ty invalidy, co schválně vydali, aby ukázali, jak se to nedělá? No hezká vizitka MS :D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Radu X vydala Nokia, nie MS.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      A invalidou byl OS, nikoliv telefony samotne.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Zaklinac: Nokii X2 vydal Microsoft :-)

    • L925 (neregistrovaný)

      SMISEKCZ je videt, ze o tom nic nevis. MS telefony nikdy vyrabet nechtel, ale pro záchranu WP mu nic jiného nezbylo. Nokia začala vystrkovat růžky. A fakt, že mu to šoupla i s hloupými telefony, což je asi jako kdyby těžařská společnost začala prodávat banány, jen svědčí o tom, že to nebyl Microsoft, kdo byl v dobré vyjednávací pozici. A jsou další věci – patenty jen na deset let, jméno Nokia na smartphonech pouze 18 měsíců, žádná konkurenční doložka…viz teď tablet N1. Tak se zamysli a přestaň šířit hlouposti. Zajímavé, jak je teď Nokia v plné kondici, akcionáři se mohou radovat. A fanoušci Nokie? Těm všem jen ukázala záda, prodala je…

    • Geary (neregistrovaný)

      Invalidou byla ta odporná nadstavba, která měla připomínat WP, navíc bez služeb googlu, tak že kočkopes.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Jj, odpore nadstavby, které Google podporuje.Kvalitni systém takovou hruzu jako nadstavby nepovoluje.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Model X2 bol vydaný v čase, keď divízia D&S Nokie patrila Microsoftu 2 mesiace. Prvá generácia X bola vydaná ešte Nokiou.

    • Geary (neregistrovaný)

      On je jen nezakazuje, to má ale k podpoře hodně daleko. Navíc Nokia si to vzala bez služeb googlu, tak že si to mohla zmrvit jak chce a taky to tak dopadlo.

    • Hapy (neregistrovaný)

      ono se totiž neplatí Googlu za Android, ale za ty služby a jejich aplikace.

    • Aaron (neregistrovaný)

      A to byla chyba. Meli zaplatit.

  4. Hapy (neregistrovaný)

    Huawei vydal jeden WP smartphone s mizernou podporou a malým interním úložištěm, skoro nikde jsem jej u nikoho neviděl. OK jednou jedinkrát. A pak vydali další, který se skoro nikde nevydával. :D

    Co jako čekali? S takovou na tom nemohli vydělat.

    Skoro mi to přijde jako: ,,abychom nevypadali tak blbě, sveďme to na něco jiného.“

    • Maja (neregistrovaný)

      A proč na něm nevydělala Nokia?

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Ale nevydelala na nem ani Nokia a nevydelava na nem ani MS. Jsi natvrdly, Hapy?

    • Hapy (neregistrovaný)

      Odkud ta informace? Jinak děkuji za to označení.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      To myslis vazne??? Ty neumis cist?

    • Hapy (neregistrovaný)

      ??

      akorát čtu, že nějakej Jarda něco tvrdí…

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Opravdu nehodlam suplovat verejne dostupne informace, ktere si dokaze dohledat kazdej jarda. Teda krome Hapyho.

    • Hapy (neregistrovaný)

      V klidu jejda, já si něco pročtu. :D

    • lukass71 (neregistrovaný)

      Mizernou podporu a malou interni pamet ma i na androidu. Tam se ale jejich low-endy prodavaji velmi dobre, zajimave proc s WP ne…

    • JoVym (neregistrovaný)

      Protože na WP není dost aplikací, vše nejdříve vychází pro iOS a Android a až časem možná pro WP… (mám Android i WP). Další podstatnou věcí byla nemožnost si ty Wokna víc přizpůsobit, každej tam chce mít svoji fotku a to WP neumělo, teď už to s průhlednejma dlaždicema a obrázkem pod nimi jde… A nejvíc asi to, že když naprostá většina lidí v okolí má Android a nebo iOS, tak proč kupovat WP, který skoro nikdo nemá a nikdo s tím pak neporadí…

    • pedes (neregistrovaný)

      Happy – Huawei vydal 3 sartphony s WP, čili vaše první informace je nepravdivá. Za druhé v době uvedení to bl smart, který plně konkuroval Nokiáckým Lumiím, novější 8GB typy vydala Nokia až po tom. Ascend W2 v reakci na to přišel s 8GB. Existoval i Ascned W3 s 1GB/8GB LTE a dalšími vychytávkami,ale Huawei se rozhodl z důvodu neperspektivy vývoje v danou dobu přerušit výrobu WP smartphonů. WP má od začátku několik problémů – a) ortodoxní symbianisté byly zklamaní ukončením perspektivního MeeGO popř. Maemo. Nové uživatele odrazoval vzhled dlaždic a při srovnání WP7,5 se symbianem nebo Androidem jste zjistil, že WP neumí naprosté banality. Navíc existuje skupina lidí kteří by se dali nazvat jako hater of microsoft. Tím, že vydali neúplný neodladěný systém zklamali mnoho lidí. V jiných vytvořili pocit nedůvěry. Svým způsobem to poškodilo jak Nokii, tak MS, tak uživatele. Nicméně novější verze WP jsou už daleko lepší. Přesto ej to stále ztrátový podnik takže je otázka jaký význam by to pro Huawei nyní mělo – odpovězte si sám.

    • petr (neregistrovaný)

      Jen na okraj co uměl tolik vychvalovaný Android na svém začátku? Taky toho zrovna moc nebylo. Nikdo ho za to neodsuzoval a neplkal nic o tom,že je to ztrátové a k ničemu. Ano MS vypustil do světa značně omezený OS nicméně pro to měl svůj důvod. Z mého pohledu si tak trochu potřebovali otestovat jak bude vůbec mít ten systém odezvu u lidí. Jak bude zvládat to co má povolené a až pak v dalších verzích mu povolíme to co už dávno ostatní systémy zvládají. Vemte si tu situaci,že MS povolí ve WP prakticky vše a ten systém se zhroutí jak domeček z karet a nepůjde už vůbec spustit. Jak zareagují zákaníci,kterým se toto dostane do ruky? Asi začnou skákat nadšením a jistě budou mít plnou důvěru v tento OS.

    • lukass71 (neregistrovaný)

      WP snad ale neni na svem zacatku proboha…

    • Stanley (neregistrovaný)

      Petr: MS měl důvod – rok před vydáním se rozhodli zaříznout WM, na kterém dělali a začli s WP, které logicky neměli šanci v použitelný podobě stihnout. Žádné testování odezvy ani podobné nesmysly, jen špatné manažerské rozhodnutí v průběhu výroby. A s Androidem taky nemáš pravdu, když začínal tak se mu drtivá většina uživatelů WM smála(včetně mě), stejně tak když začínal iOS. No a kde jsou dneska a kde je MS…

  5. Pedro (neregistrovaný)

    Věřím tomu, že nikdo kromě Nokie/MS na WP nevydělal. Zabírejme se ale otázkou proč.

    Samsung – 3 modely (Ativ S, Ativ S Neo, Ativ SE). Poslední se neprodával nikde jinde než v USA u Verizonu, přitom to byl zrovna model co mohl WP na jiných trzích pomoci. Vylepšená S4 s WP. Nezapočívám staré Omnie s WP7.

    Huawei – 2 modely (W1 a W2) oba low-endy, která nebyly ničím zajímavé, dostupnost nebyla bůhví jaká a na jejich domácím poli v Číně nemohla mít šanci.

    HTC – 1 model (HTC One M8 for Windows) pouze USA. Staré WP7 modely nemusím počítat.

    Myslím, že na nikoho z renomovaných nezapomínám, protože více renomovaných OEM s WP telefon nevydalo.

    Pokud výrobce nechce tlačit platformu a omezí se na jeden či dva modely z jedné cenové hladiny, tak se nemůže divit, že na tom nevydělá. Pokud by např. Samsung udělal masivní kampaň pro WP, tak se začne prodávat jakýkoliv prd z jakékoliv třídy a Samsung by na tom vydělal.

    • steelspace (neregistrovaný)

      Pokud se pořádně zamyslíš, tak jistě vydělal i Qualcomm, FoxConn a další.

    • Martin II (neregistrovaný)

      PEDRO:

      HTC mal 3 modely s WP8. HTC 8x, HTC 8s a teraz HTC One for WP. HTC 8x a HTC 8s mali celkom uspech ale slaba podpora a konkurencia od Nokie ich zabila.

    • uni (neregistrovaný)

      steelspace: No to rozhodně není automatické, mám na mysli sestavovatele, např. zmíněný FoxConn. Přeprogramovat a uzpůsobit výrobní linky není levná záležitost, musí se vyrobit nějaké množství, aby se daná operace vůbec zaplatila a až pak můžeme hovořit o ziscích (pokud „sedne“ jiná část, např. dodavatelé, materiál, atd.). Vůbec bych se nedivil, kdyby FoxConn&spol. při těch minimálních prodejích daných modelů také nebyly v mínusu. Resp. dotováno výrobou něčeho jiného.

    • Jakub (neregistrovaný)

      A ešte treba pridať “skvelú“ podporu k ich W1…

    • Marat (neregistrovaný)

      Nokia na WP tak vydelala, az padla na drzku, ty komiku. A MS pro jistotu nikdy cisla nezverejnil.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Po zapocitani vysledku Nokie klesl Microsoftu ctvrtletni zisk o miliardu. Pulku lidi z Nokie propusti, jinak by se i MS mohl zakuckat :-)

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Pedro: Nokia na nem vydelala tak, ze ji to zlomilo vaz. MS rocne naleje do WP 2 miliardy dolaru, tomu rikam vydelek.

    • chmeldas (neregistrovaný)

      A ty 2 miliardy mu zaplatí uživatelé telefonů s Androidem… Díky kluci :D

    • htcjirka (neregistrovaný)

      + 1 :-D Trefné a zároveň pravdivé.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      To nic nemeni na faktu, ze je WP ve ztrate.

    • chmeldas (neregistrovaný)

      A tobě to vadí? Chleba kvůli tomu levnější nebude. Pro MS není problém ztrátové projekty dlouhodobě dotovat. WP spadá do divize „Entertainment and Devices Division“ a ta je tuším v zisku. Já v tom problém nevidím. Tak šup šup pro nový telefon s Androidem ať Microsoftu pomůžeš s udržením WP při životě. :D

    • Aaron (neregistrovaný)

      chmeldas: MS ma prijem z patentu, ale take za nejake plati jinym. Ja kupuji Motorolu a ta za Androud neplati :-) Mensi cinani asi take ne. Takhle zivit mrtvou vahu v MS :-)

    • lerion (neregistrovaný)

      Že za Android neplatí?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Tú mŕtvu Motorolu, ktorú nikto nechce a musel ju zachraňovať najskôr Google a potom Lenovo?

      No fuj, kupovať firmu, ktorej Android zlomil väz. Že sa nehanbíš!

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Problem je, ze WP je trnem v oku akcionaru samotneho Microsoftu. 2 milirady rocne je spousta penez. A od vlastnuku je velky tlak na jejich zariznuti.

    • Hapy (neregistrovaný)

      A to je jediná věc co stojí hodně peněz? Není a Nadella to nedovolí ukončit.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Toho WP, ktorý sa zlučuje do Win10?

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Hapy: precti si vyjadreni Nadelly z poseldnich par mesicu. Pro nej nejsou Windows na smartphones prioritou.

      Zaklinac: To nic nemeni na vyse napsanem. Premyslej, ono ti to mozna dojde.

    • Hapy (neregistrovaný)

      ZAKLINAC Asi tak. Bylo to tu napsané o tom sloučení OS už stokrát, ale z nějakého důvodu to ignorují.

    • Hapy (neregistrovaný)

      MR. ARAKIN sloučený OS!

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Arakin je stratený prípad chlapi :)

    • Aaron (neregistrovaný)

      Microsoft mluvi o W10 for phones. Ke slouceni u nich dojit nemusi.

    • lerion (neregistrovaný)

      Jedno jádro, universal apps, jeden název. V čem víc bys to chtěl slučovat?

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Zaklinaci, ztraceny jsi ty a mistni WPfan parta. Hosi, k cemu mate tu vec na krku?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      K zlúčeniu dôjsť nemusí? Sledoval si vôbec posledný build? O zlúčení sa tam hovorilo úplne otvorene. Win10 bude jednotný systém pre všetko.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Povime si to za pul roku, naivko.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ja vychádzam z dostupných informácií, nie zo špekulácií alebo emócií.

    • Aaron (neregistrovaný)

      W10 for phones stejne bude mit runtime pro WP8 aplikace, ktery zase nebude v desktopove verzi W10. Ty systemy budou stejne jen naoko.

    • Kli (neregistrovaný)

      Napíšeš-li aplikaci pro Windows 10, bude v jednotném Storu. Napíšeš-li aplikaci pro “starší“ WP8.1, budou zřejmě pouze pro telefon. Systém má být sjednocený. Jeden Windows na všechno zřejmě s dodatečnými úpravami pro každé zařízení.

  6. m.i.m.o (neregistrovaný)

    Zabudli na Qualcomm.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Kdyby Qualcomm neprodal procesory do WP telefonu, prodal by o to vic do telefonu s Androidem. Prast jako uhod.

    • lerion (neregistrovaný)

      Tebe prašť a uhoď… Když prodá procesory do WP, tak je prodá – tedy na nich vydělá – tedy je tvrzení, že na něm nikdo nevydělal nepravdivé…

    • Geary (neregistrovaný)

      Akorát chudák výrobce pak prodělá.

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: Proda je Nokii nebo Xiaomi. Zakaznici si koupi jedno nebo druhe. Prast jako uhod. Hlavne uz nebouchej hlavou do zdi. Zanechava to nasledky.

  7. spellshaper (neregistrovaný)

    Takové tvrzení není ničím podložené, ale jeho účel ani není být pravdivý. Je to pokus o zviditelnění a možná nějaké vyřizování účtů nebo něco podobného.

  8. tias (neregistrovaný)

    MS musi zapracovat na podpore. Nicmene jsem uz letity uzivatel WP a nedam na nej dopustit.

  9. wp delete (neregistrovaný)

    Jasne ze nechapete to vyjadrenie

    Preto pouzivate WP…

    UZ SA TESIM JAK ZANIKNE WP A PREJDETE Z TRUCU NA SYMBIAN MRTVY

    • Petrohrad (neregistrovaný)

      Copak, pánové z MS tě přepadli cestou do školy a sebrali ti svačinu? Nebo tě tvůj milenec podvedl s holkou, která má telefon s WP?

      Sorry, nechci nikoho urážet, ale někteří diskutéři si o to přímo svým vystupováním žádají.

    • imperator (neregistrovaný)

      „Copak, pánové z MS tě přepadli cestou do školy a sebrali ti svačinu? Nebo tě tvůj milenec podvedl s holkou, která má telefon s WP? “

      :D :D :D :D +1

    • Aaron (neregistrovaný)

      Uzivatele WP z trucu prejdou k Applu, ktery je jedina relevantni alternativa k Androidu. Zly Google od nich nedostane ani petnik :-)

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Uzivatelre WP na Apple nemaji a nikdy mit nebudou ;-)

    • chmeldas (neregistrovaný)

      Aaron: Žádný Apple. Pokud WP skončí jdu Do BB. :P

      Mr. Arakin: Aby jsi nebyl překvapený trolíku.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Chmeldas: MS prodava low-end, jako nahradu dumb phonu. Opravdu si myslis, ze nekdo s 520kou pobezi pro iPhona?

    • lerion (neregistrovaný)

      Přesně tak. Pokud bych měl opustit WP, Passport je nyní rozumná volba. U WP mi ale zatím nic nechybí, tak nemám důvod měnit.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Já bych zase přešel asi k Apple. Nikdo jiný krom MS nenabízí podobnou synchronizaci telefonu s desktopem.

    • lerion (neregistrovaný)

      Jenže pod pojmem „desktop“ si představím Windows. OSX pro mne není použitelný OS. A iPhone na tom v synchronizaci s Windows není nic moc…

    • chmeldas (neregistrovaný)

      Mr. Arakin: Chápu, že tvoje finanční možnosti končí někde u ceny Lumie 52O. MS prodává i jiné telefony. Třeba já mám Lumii 930. O low-end nejde a pro iPhone jsem běžel. Sestřička měla narozeniny.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Na tos prisel vlastni hlavou chmeldasi? Uplne vedle.

    • Hapy (neregistrovaný)

      LERION Proto bych byl nucen přejít komplet na OSX, co jiného už. Proti Applu zas tak moc nemám, takže kvůli synchronizaci bych asi šel do tohoto. Jinou volbu nevim. Android ani BB tohle nemá ani kdyby mi Android vyhovoval. Ale to by bylo pouze v té situaci, pokud Win nebude na telefonech, i když v toto vážně nevěřím. :)

    • lerion (neregistrovaný)

      Když pominu fakt, že jejich produkty mne vzhledem a UI neoslovují a za stejné peníze pořídím lepší hardware, tak stejně nemohu na OSX přejít z důvodu absence softwaru, který potřebuji pro svou práci.

    • uni (neregistrovaný)

      Hapy (neregistrovaný): Copak synchronizace, ta se nějak dá vymáčknout +/- z čehokoli, ale Contiunity, kdo zkusil prý už nikde jinak:) Však se zase ostatní zhrozili, kde jim ujíždí vlak a kde kdo má najednou „nápad“….:) Historie se stále opakuje.

    • Bublina (neregistrovaný)

      MR.ARA… Chápu, Chmelas se samozřejmě spletl. My víme, žes musel dát za tu droidí plečku dvakrát tolik, co on za Lumii930, aby to vůbec nabootovalo. I když můj Nexus7 zase tak drahý nebyl a občas i funguje. O plynulosti samozřejmě nemůže být řeč, ale to od Androida nikdo soudný čekat nemůže, že?

    • Aaron (neregistrovaný)

      Bublina: Ale prosimte. Slysis travu rust.

  10. belf (neregistrovaný)

    Toto je znamy fakt. Nokia/MS preraba na kazdej Lumii dost. Diviziu dotuju ine ziskove divizie.. No len dokedy.

    Mali by okresat pocet modelov.

    • imperator (neregistrovaný)

      donekonečna

    • Aaron (neregistrovaný)

      MS si nemuze dovolit investovat do oblasti s nizkou az mizivou navratnosti (mobilni OS/HW). Misto toho spravne zacali tlacit na podporu svych sluzeb u jinych platforem. WP10 bude mozna posledni mobilni WP kompatibilni system. A podle me ani nebude zvladat univerzani aplikace.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Blbosť. To je přece konina. Za prvé to je W10, WP10, protože je to jednotný systém (tedy pro phony tu bude pořád) A opravdu si myslíš, že by MS jenom tak ukončil zásadní věc, ve které je budoucnost a to důležitá budoucnost a narušil tak zásadně svůj jinak docela velmi povedený ekosystém? MS má dostatek peněz, to se neboj.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Budoucnost ve W10 na smartphonech vidis ty a tvych 5 kamaradu tady na SM. To je tak vse. Jeste byl jeden v Indii, ale ten uz to vzdal. Windows na smartphonech je mrtvy uz i v ocich Microsoftu, podivej se dela, nevidi to jen slepy. Viz posledni zprava o Acompli. a takovych zprav je posledni mesice nekolik desitek. Staci si jen umet dat dohromady dve a dve.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Arakin, ty si zrejme nebol najmúdrejší z triedy. Je to presne naopak.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Já už nevim, jak to jinak napsat :D

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Mozna jsem nebyl nejmoudrejsi, zato bezpecne vim, ze tys byl nu vas nejhloupejsi. Presvedcujes me o tom kazdym svym prispevkem. Anebo si sedis na vedeni.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Opäť nesprávne. Prekvapil by ma skôr opak.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Má být jednotný sofware, tedy OS by měl být pro telefony vždy, je mi jedno, kolik bude mít marketshare, ale že tu ten OS pořád bude, je pro mě hlavní. Apple user nejsem a Android mi příliš nevyhovuje, co bych měl dělat? Pro mě je tedy volba WP a díky jednotnosti OS desktop/telefon si teda osobně myslím, že to bude pro uživatele Windows na počítači teprve nejlepší volba.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Hapy: Vsimni si jak MS nenapadne mluvi o W10 for phones. Za rok nebo dva spojit tak rozsahle kody nejdou. Navic spousta api zbyde po WP8 (WP7?), RT a desktopu. V MS by se z toho museli zblaznit!

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Hapy, pokud si to predstavujes takto, tak jsi veliky naivka.

    • Hapy (neregistrovaný)

      W10 for phones je upřesnění, že jde o telefon. Ale uvidíme. :)

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Nenápadne?? Veď ten zámer bol oficiálne oznámený.

    • lerion (neregistrovaný)

      Aaron: Jaké dva rozsáhlé kódy? A na čem běží Windows Phone 8 teď? Na stejném jádře jako klasická Windows. Zbytek už je jen o virtualizaci a knihovnách a ty už v tuto chvíli jsou téměř sloučeny (Windows Universal Apps).

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: Pri vyvoji WP8 dalo MS hodne usili aby fungovaly aplikace pro WP7. Tato zpetna kompatibilita bude mozna zahozena nebo bude soucasti W10 for phones a k tomu nove universal apps bez aplikaci + RT a spousta dalsiho historickeho balastu. Proste rozdilnost tech systemu mavnutim protku jen tak nezmizi.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Aaron: obavam se, ze tohle tem naivkum nevysvetlis. cary mary fuk a najednou tady budou jednotne aplikace bez ohledu na zarizeni… :-D

    • l0lz (neregistrovaný)

      MR. ARAKIN, ved to funguje uz teraz ty omyl

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      LOLZ: ne nefunguje. Nevis o tom nic.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Najednou? Veď na tom zlúčení pracujú už minimálne 2 roky. Win10 má byť výsledkom.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Zaklinaci, jsi opravdu tak naivni, ze si myslsi, ze budes identicke aplikace pouzivat na mobilu, tabletu, notebook i PC? Sni dal. Vubec jsi nepochopil, o cem to sjednoceni je.

    • erik2 (neregistrovaný)

      Identické aplikace pro mobil, tablet, notebook i PC můžeš psát už teď. Princip je takový, že aplikační logika a model zůstává stejný a mění se jen UI přizpůsobené pro různé rozlišení. Podobným způsobem to řeší i Android. Navíc WP8 má stejné jádro jako W8, W10 to jen dotáhne do konce. Nevím proč píšeš o nečem o čem evidentně nevíš vůbec nic.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Arakin ty si riadny humorista.

      „jsi opravdu tak naivni, ze si myslsi, ze budes identicke aplikace pouzivat na mobilu, tabletu, notebook i PC?“

      To som niekde napísal? Kde prosím?

      „Vubec jsi nepochopil, o cem to sjednoceni je.“

      Prehlásiť svoj výrok za môj a následne z neho vyvodiť záver. Ja som vždy hovoril, že v školách je málo hodín logiky.

  11. lerion (neregistrovaný)

    Nesmyslný článek z dílny Jakuba Karáska s naprosto zjevným cílem – rozpoutat flame… Ze Smartmanie se stal opravdu solidní bulvár…

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ale ono to ptedstavitelia Huawei naozaj povedali.

    • marek1 (neregistrovaný)

      Lerion: Souhlas

    • Geary (neregistrovaný)

      Koukám, že seš ochotnej souhlasit s každou debilitou:-D

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Lerion a vlezdoprdelka Marek: Sice pochybuji, ze umite anglicky, ale prece: [odkaz]

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Ano, o WP se napíše něco špatného (ale pravdivého) a WP rebels tady zase přímo útočí na redakci.

      Já jsem za takové články moc rád, něco musí těmto snílkům s růžovými brýlemi konečně otevřít oči a ukázat jim škaredou současnost Windows Phone, který je de facto propadákem, který nikdo nechce a chtít už nebude. Leda by MS opět každému výrobci dal tučné všimné…

      MS co si nekoupí, tak v poslední době ani nemá…

    • Aaron (neregistrovaný)

      Marek1 je takovy mistni ocasek. Nikdy nema nic k veci, jen souhlasi nebo obvinuje ze zaujatosti :-)

    • Hapy (neregistrovaný)

      smisekCZ Já už nevím, jestli to myslíš vážně nebo o co ti jde. Nevím, co ti WP udělal nebo celý Microsoft, kde nastal ten bod, kdy jsi si řekl “A od teď MS nesnáším“. Co tě od MS tak uráží nebo kde je ten problém? Pořád jen “na co MS šáhne je špatně, WP je šmejd, Windows je šmejd…“, ale žádné zdůvodnění proč… Asi tu taky budu psát samé hate věci na firmy či výrobky, které zase já moc nemusím. I když, proč bych to dělal, když každá, i ty firmy, které já nemusím, něco přináší, nevidím v tom ten smysl a žádné potěšení.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Zrovna ty by si nikoho „ocáskem“ titulovať nemal.

    • Peete (neregistrovaný)

      MR. ARAKIN (NEREGISTROVANÝ): Marek1 je dobréj, rád si maže hlavu :D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Hapy: Je to jednoduché. Ty si zdravý a vyrovnaný jedinec, takže nemáš nutkanie to robiť. Smisek na druhej strane…

    • Aaron (neregistrovaný)

      Mozna smiska bavi si z vas delat prcu, kdyz obhajujete neobhajitelne :-)

    • Hapy (neregistrovaný)

      Tak ty už taky Aarone? :(

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Možno.

      To ale nevypovedá o jeho psychickom zdraví.

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Já jsem na tom psychicky OK, na rozdíl od některých, co tu atakují redakci kvůli tomu, že vydala negativní článek. Také, na rozdíl od některých jiných jsem snad nikoho neurážel, nepsal sprostě nebo podobně. Za svým předešlým postem si stojím, WP opravdu nikdo nechce, ať se to zdejší WP komunitě líbí nebo ne, prostě na WP každý kašle.

      Také si myslím, že MS často nezbývá MS nic jiného, než firmu koupit, aby se konečně udělal WP port dané služby.

      Avšak je již pozdě, 4 roky tady MS ukazuje naprosté nic, co se týče WP, čemuž svědčí i aktuální stav WP na světových trzích, snad nikdy se nedostali nad 10% celosvětového podílu, aktuálně se nachází kolem 2% po posledním kolapsu.

      Za mě to je jedno z největších mobilních fiasek…

    • Kli (neregistrovaný)

      A teď mi řekni, co si myslíš o Blackberry.

    • chmeldas (neregistrovaný)

      smisekCZ: To nemůžeš myslet ani ze srandy. Vždyť ty jsi ukázkovej případ trola! :D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Stáť si samozrejme môžeš, za čím len chceš. Aj jeden pacient, ktorého som na škole vyšetroval si stál za tým, že mu bytosti z inej planéty hovoria, čo má robiť a že videl Ježiša na Námestí SNP. A bolo na tom zhruba toľko pravdy, koľko na tých tvojich príspevkoch.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Az MS ukonci WP experiment, doufam, ze se smiskovi vsichni uprime omluvite.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      A ked v roku 2015 to neukonci ako smisek predpoveda tak sa on ospravedlni nam? Alebo len zas posunie Termin?

  12. Zaklinac (neregistrovaný)

    Ani na Surface dlho MS nezarábal…a hľa, ako sa situácia obrátila. Samotný MS si dal cieľ zarábať na smartfónoch v roku 2016, čo je myslím celkom reálny a triezvy cieľ.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Situace se neobratila a na Surface nevydelava dosud. Asi si spatne vykladas pozitivni zpravy o zvyseni prijmu z prodeju (+127%) [odkaz] ;-) Se ziskem se MS jeste nikdy nepochlubil.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      „Microsoft also notes that Surface gross margin was positive this quarter for the first time, but without an exact break down of all the marketing and R&D costs involved, it’s hard to say if Surface is profitable just yet.“

      V poriadku, tak aby si bol spokojný – marža je v pluse. Lepšie?

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      gross margin nema s profitabilitou nic spolecneho.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Skutočne NIČ?

      Naozaj si nebol najmúdrejší z triedy.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Zaklinac: Jenze neni marze jako hruba marze, vime? Asi jako mzda a hruba mzda :-)

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Víme. To však nemení nič na tom, že sa situácia obrátila.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Situace se obrati az pri zapocteni vsech neprimych nakladu bude vysledkem cerne cislo. To se zatim nestalo. Az se tak stane, MS se tim urcite pochlubi a bude se o tom psat.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Zaklinaci, v konecnem dulsedku enma. Firma s 5 procentnim gross marginem muze byt v zisku, zatimco firma se 40 procentim gross marginem muze byt klidne ve ztrate. Pokud neznas overhead, nema gross margin s profitabilitou nic spolecne. To se ale budete ucit az na stredni.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Nesnaž sa byť nasilu vtipný. Nejde ti to.

      Keď je marža najskôr negatívna a potom pozitívna, zmena to rozhodne je.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Koukam, ze porad nechapes. Pamatuj si jednu vec – gross margin, nema s profitabilitou nic spolecneho, zapamatuj si tuto vetu. Jsou to opravdu ekonomicke zaklady.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ja sa z teba skutočne smejem.

      Veď ty vôbec nečítaš, čo píšem a melieš si svoje.

  13. jirka (neregistrovaný)

    Huawei má problémy a tak se potřebuje zviditelnit :D

    Pán z Huawei jaksi zapoměl dodat, že uvedl na trh prakticky pouze jeden nepoužitelný lowend model, který by si koupil leda blázen. W1 zabil Huawei 4GB pamětí (bez možnosti přesouvat app na sd kartu), W2 sice uvedl ale reálně se už do prodeje nedostal.

    Nevím také kde do WP investovali 2 roky, W1 je referenční design s holým OS. Prestigio během dvou měsíců uvedlo dva povedenější modely.

    • Geary (neregistrovaný)

      Ale tak byla tu Nokia, která uvedla na trh desítky modelů a nikdy nic na nich nevydělala, tak že kdyby v Huawei chtěli být sebevrazi, tak vydají taky desítky modelů a stejně nic nevydělají. Tak že díky své prozíravosti prosperují.

    • Peete (neregistrovaný)

      Huawei není zrovna z těch „firem“ značek o které se dá říct, že má problémy atd… Huawei má peníze, čas a taky že bude stoupat. A stoupne hodně vysoko a jednou bude na 100% TOP1 výrobce. Je to gigant a nadále poroste ;-)

    • Jirka (neregistrovaný)

      Nokia do telefonů masivně investovala (např její displaye a fotoaparáty jsou dodnes bezkonkurenční), přesto v řadě kvartalů byla v plusu. Ostatně tak jako všichni ostatní výrobci balancující kolem nuly(i na androidu), výjimkou je pouze Apple (všichni víme proč) a Samsung (protože výrobu dotuje z prodeje komponent, které si sám vyrábí). Ostatně Sony který vyrábí výhradně Androidy je taktéž v mínusu.

    • Jirka (neregistrovaný)

      Peete, no asi máš křišťálovou kouli, já toto nevím. Ale vím, že vyrábět nejvíce telefonů na světě ještě neznamená, že na tom vydělává. Ostatně hlavní zájmy huaweje jsou v síťových technologiích.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Jirka: Smartphony Nokie byly vzdy v minusu. V plusu mohla byt jedine dohromady s hloupyma mobilama, Here a sitovou divizi (tehdy jeste spolecny podnik se Siemensem). Samsung nezverejnuje tak detailni informace abys mohl tvrdit neco o dotovani z vyroby komponent, takze nemel blbosti.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Naozaj? VŽDY v mínuse?

    • lerion (neregistrovaný)

      Zaklinac: Aaron asi myslí tu dobu, kdy Nokia ovládala 97% smartphonového trhu… Nebo se zas jen zesměšňuje?

    • Aaron (neregistrovaný)

      Samozrejme se bavime o ere Elopa a WP. Se podivejte do financnich zprav. Ja jsem ty cisla zde uz nekolikrat uvadel a nebudu je kvuli vam zase pracne vyzobavat.

    • lerion (neregistrovaný)

      Aaron: Napsal jsi „Smartphony Nokie byly vzdy v minusu“. Ne, Smartphony Nokie NEbyly vzdy v minusu!

      To, že se teď zpětně budeš odvolávat, že si samozřejmě myslel jen v pátek 13. 12. 2013 v 16:03 ti už nepomůže.

      Prostě jsi ukázal, že si OPĚT VYMÝŠLÍŠ A LŽEŠ ;-)

    • Geary (neregistrovaný)

      Já jsem hned pochopil, že myslí jen éru s WP, protože o tom je celou dobu řeč, ale ty ze sebe rád děláš nechápavýho blbečka, co naprosto zbytečně bere každýho za slovo.

    • lerion (neregistrovaný)

      Za jaký každý slovo??? Prostě napsal blábol. Přiznej to a zbytečně ho neobhajuj.

    • Geary (neregistrovaný)

      Není duležitý jak to napsal, nebo jak ty jsi to pochopil, ale jak to myslel, navíc ti to podruhý už napsal zcela jasně ne? Tak proč se v tom dál hnípeš a snažíš se z toho něco vykřesat, to je trochu ubohý ne?

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: Mas pravdu. V dobach pred Elopem mela Nokia z telefonu se Symbianem velke zisky. Nezarazi te, proc v tom s WP nepokracovala? :-D

    • Kendal (neregistrovaný)

      Možno, že pravdoláskový androidisti ktorý všade možne ohovárali všetko čo nebol android záujemcov odplašili.

    • Geary (neregistrovaný)

      Ona si je odplašila ta zfanatizovaná minorita svým chováním sama, do takového klubu už chtějí pouze zemanovci.

    • Kli (neregistrovaný)

      Jenže vy taky nejste zrovna nejsvatější. Narážet do uživatelů určitého os a nadávat, to raději budu v té “zfanatizované minoritě“

    • Aaron (neregistrovaný)

      A proc radsi nestat stranou? Koho by bavilo hrat za tym, ktery prohraje, ze?

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Aaron: Odkial to vies tak na isto?

  14. Tonda (neregistrovaný)

    Já bych řekl, že jako telefon s WP do práce (firemní) to není až zase tak zlý. Soukr. mám Android a max. mi vyhovuje ale jako služební jsem si vybral Nokii Lumia 1320. Chtěl jsem to po letech zase zkusit. Můžu říct, že na to jakej HW v něm je a to by dnes u androidu byl fakt prů…r, tedy možná ne pro lidi, kteří si na Hi-End nepotrpí, ten telefon šlape svižně. Nelaguje takřka okamžitá odezva a zpracování je tradičně u Nokie na slušné úrovni. Musím ale konstatovat, že kdo chce telefon hlavně pro zábavu, tak WP není zrovna ideální OS. Ve Storu je toho fakt žalostně málo a tvrzení, „to se časem zlepší“ neberu. V tomhle to je opravdu běh na dlouhou trať. No ale jak jsem řekl na začátku, jako pracovní telefon, kde nepotřebuji mít kdejakou kravinku ale stačí mi jen to k práci potřebné, je to pro mne ideální volba.

    Závěrem ale souhlasím s tím, že tahle platforma zatím opravdu moc výrobce neoslovuje. Prodej zařízení s Androidem je to co dělá zisk a tvrzení že kdyby Samsung… je blbost. Kdyby to tak bylo, tak by je pořád nabízel dál a třeba S4 , S5 by nebyl takovej propadák jako se ukázalo.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Takrka okamzitou odezvou asi myslis rychle spusteni prechodove animace vid? Tak to te MS dostal presne tam kam chtel :-)

    • lerion (neregistrovaný)

      Zato v tvé hlavě se Aarone přechodová animace kousla a tak nějak se zasekla a nechce skončit…

    • Hapy (neregistrovaný)

      AARON Asi něco nechápu. Je rozdíl buď ťuknu a hned se objeví přechodová animace a spustí se aplikace nebo ťuknu, čeká a až pak teprve se objeví nějaká animace a spuštění.

    • lerion (neregistrovaný)

      Aaron dělá, jako kdyby v jiných OS přechodové animace nebyly…

    • Aaron (neregistrovaný)

      Hapy: Zamer se za jak dlouho aplikace nabehne a na animace nekoukej. Pak se muze mluvit o rychlosti.

    • lerion (neregistrovaný)

      V tom případě je na tom Windows Phone u většiny aplikací velmi dobře.

      A že se najde pár zprasenin? To u iOS a Androidu také. A vzhledem k balastu ve Store jich bude mnohem více…

    • Hapy (neregistrovaný)

      Já vím jak to je, videí s porovnáním launching apps je na youtube spousta. Mrkni na ně. :)

    • Geary (neregistrovaný)

      Já to taky vím a než se animace jakýkoliv aplikace u Wp dotočí a načtou se data, na androidu a iOs už dávno čtu, opravdu nevím, kde se ta lež o rychlosti wp vzala.

    • Hapy (neregistrovaný)

      Hm, neměl jsi v ruce wp což? Alespoň pár týdnů.

    • Geary (neregistrovaný)

      Proč myslíš, já už ho mám víc než rok.

    • l0lz (neregistrovaný)

      arron :D nedavno som tu videl pekny link, potom som ho tu aj poslal. Ako vidis, Galaxy S5 a s rychlejsim CPU je pomalsi ako L930 aj s animaciou [odkaz]

    • lukass71 (neregistrovaný)

      Porovnavat zasekany samsung s touchwizem s ostatnimi platformami? Trochu nefer ne? Schvalne s koukni na rychlost One M8 nebo nejakeho Nexusu a te tvoji Lumie ;)

    • Aaron (neregistrovaný)

      Nekde je pomalejsi S5 a nekde Lumia. Navic jsou telefony na stejne wifi a ke vsemu Touchwiz. Porovnani je uzitecne jedine pri hodnoceni konkretnich telefonu a ne celych OS. Videji s opacnyma vysledkama jde taky najit dost.

    • l0lz (neregistrovaný)

      bavime sa o spuistani aplikaci, a tam bola ta s5 pomalsia. Smutne je ze aj v sunspider bola horsia :)

    • Geary (neregistrovaný)

      Jenže spouštění u androidu závisí na spouštěči a u toho samsungu měl ten chlapec nainstalovanej nějakej pochybnej launecher, když chce něco měřit, ať nechá originál od výrobce.

    • Kli (neregistrovaný)

      Já že se launcher spouští až po spuštění Droida.

    • l0lz (neregistrovaný)

      opäť mimo :D asi ste slepi, lebo ta pauza po ťuknuti az kym sa zapne aplikacia trva dlhšie ako animacia na WP :D ale ok. A nie Touchwiz za to nemôže.

    • THC jirka (neregistrovaný)

      Aaron: Prechodova animace na androidu vypada jako ze se to kouslo a pak to obcas naskoci obcas ne. Je to holt originalni reseni, to zas jo. Ale pravda na Samshitu za 16000 s 8 jadry to obcas bezi svizne, to zas jo….

    • Geary (neregistrovaný)

      Tak to je vidět, že nevíš která bije, animace na čistým androidu je právě plynulá a rychlá, ale u samsungu za 16 se občas seká.

    • Geary (neregistrovaný)

      L0lZ: samozřejmě, že za to může, to by totiž ta prodleva musela být u každýho telefonu s Androidem, jak vysvětlíš, že tomu tak není? Navíc, délka prodlevy jde nastavit.

    • THC Jirka (neregistrovaný)

      GEary: ja jsem mel v ruce spousty jinych znacek, i Sony mj, proc se to ale vzdy hryzne, kdyz je to tak bezproblemovy, asi mam smulu na kus. Pokazde.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Mozna mas tiky v oku.

  15. AIKON (neregistrovaný)

    No o hua…. tady asi taky ani nikdo nestojí a když bude ty telefony dělat jen MS aspoň bude jistota podpory a toho že nejsou zprasený.

    Kdo na tom vydělal? UŽIVATELÉ – mají výběr a netrápí je noční můry z Androidu :D

    • Aaron (neregistrovaný)

      Aby MS nezustal jako kul v plote a bez uzivatelu, kteri zacli pouzivat tu NOCNI MURU :-D

    • lerion (neregistrovaný)

      Když budou tu noční můru používat, budou používat alespoň služby Microsoftu. V tuto chvíli si to pojistili tak, že nemohou prohrát.

    • Peete (neregistrovaný)

      Hmm, to je moc pěkná pojistka :D

    • lerion (neregistrovaný)

      Jen ukazuješ svou hloupost tím, jak se tomu směješ ;-)

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: Ja se smeju, jak ty a par dalsich utikate z pozice uzivatelu WP a najednou je podpora Androidu spravne rozhodnuti. Samozrejme uz z jineho pohledu, pohledu Microsoftu jako firmy. MS se k vam obraci zady :-D

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Podpora v mojom prípade dvojročného telefónu sa volá inak, nie obracanie chrbtom.

      Cross platform je asi naozaj niečo nevídané, očividne až tak, že ste to doteraz nerozdýchali. No áno, musel prísť ten zlý MS, ktorý vydal svoj Band pre všetky tri OS, ktorý vydal Office pre všetky OS…

      Čo si to len dovoľuje. Hanba!

    • lerion (neregistrovaný)

      Nikam neutíkám. I nadále jsem velmi spokojeným uživatelem Windows Phone. MS mi na můj telefon vydává neustále aktualizace, nové aplikace a přidává nové funkce. V tuto chvíli jsem spokojen a neplánuji měnit.

    • lerion (neregistrovaný)

      Zaklinac: No on je to šok, že s něčím tak revolučním přišla firma, která se dvě desetiletí snažila dost drsnými praktikami zničit konkurenci.

      Teď mají úplně jinou strategii – proč ničit konkurenci, když ji mohou ovládnout?

      Já jako zákazník na tom jen vydělám…

    • Aaron (neregistrovaný)

      Ostrou ferovou konkurenci jiste uvita kazdy. Uvidime jak to MS dlouho vydrzi.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Vyrok Bill Gatesa vo filme Pirati zo Silicon walley to vystihu presne: „You make people need you“

      [odkaz]

  16. Oli (neregistrovaný)

    Klidně kdyby jen MS/Nokia vydávala svoje WP telefony (Pěkně dodržovala kvalitu – stejně jako Apple), tak by mi to je úplně ukradené. Vlastním Lumiu 930 a je to ten nejlepší mobil do kterého jsem prozatím zainvestoval :) Myslím, že je to na uživateli a každý si zvolí co mu vyhovuje, já pořád sazím na WP a hlavně na Windows 10.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Prozrad do ceho vseho jsi zatim zainvestoval at vime jaky mas rozhled a jestli neni tvoje Lumia 930 jednooka kralovna mezi slepymy :-)

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Neuveriteľné, že niekomu WP vyhovuje, však?

      A predstav si, že v mojom okolí mám hneď niekoľko ľudí, ktorí prešli na WP z iPhonov a sú maximálne spokojní. To sú veci.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Asi chteli mit od tebe pokoj :-)

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      To bol veľmi zlý vtip vzhľadom k tomu, že ja som ľuďom okolo seba už mnohokrát odporúčal ako Android, tak iOS.

      Píšem to tu už tisíci krát.

    • hapy (neregistrovaný)

      Tebe Aarone a tebe podobným musí hodně stvat, když uvidíte někoho v buse wp.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Ja busem nejezdim :-)

    • Hapy (neregistrovaný)

      A taky se Aarone nekoukas kolem sebe, jinak by jsi si všiml, že lidi s Wp kolem tebe málo opravdu není. :)

    • Aaron (neregistrovaný)

      Sem tam nejaky malo narocny user ma Nokii, ale technicky vzdelani lide si WP nikdy neporidi.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Zase nejake mudre vyjadrenie vseznalca Aarona…tak mi vysvetli kde som sa zmylil…ze som programator a mam WP?!

    • Aaron (neregistrovaný)

      PHP programator, pak mozna :-)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      No mozno ty…ja moja parketa skor .Net ;)

  17. htcjirka (neregistrovaný)

    Velkohubé plácnutí ze strany Huawei z kterého si netřeba nic dělat a které nemá absolutně žádnou váhu ani vliv.Má to asi takový vliv a váhu jako křik zdejších známých trollů smisekcz, peete, geary, aaron.

    • Peete (neregistrovaný)

      Napsala jedna známá, zdejší firma :D

    • Aaron (neregistrovaný)

      htcjirka: Aby se ti brzo nezhroutil svet. Bagatelizovat zvladnes ale poprit skutecnost jde spatne.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Svet ze zhrouti spise tem haterum az 2015 mobilni Widnows neskonci.Budou muset opet posouvat datum a totalne se zostudi.

      O zhrouceni světa ctu uz několikatym rokem, porad od tech samých, zaseknuta gramodeska, takova je skutečnost.

    • Geary (neregistrovaný)

      Přitom byl to právě on, kdo tu skákal radostí, jaká je to výborná zpráva, že Huawei a další výrobci začnou dělat telefony s WP, teď když logicky tím bazmekem opovrhují, tak to najednou nemá váhu. Jediný, co nemá a nikdy nebude mít váhu, je WP chlapče.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Tu sa nám dnes stretlo veštcov. Že si ty beťár predpovedal dominanciu Androidu už v roku 1996? Vedel som to.

    • lerion (neregistrovaný)

      Aaron: Furt se tu oháníš nějakou skutečností, ale ta ti je přitom na míle vzdálená…

    • Aaron (neregistrovaný)

      3.-5. nejvetsi vyrobce smartphonu neco prohlasi, podil WP klesa a ty zacnes mluvit o na mile vzdalene skutecnosti. Ty jsi odriznuty od reality.

  18. dudkod (neregistrovaný)

    Za mňa som rad ze je wp a nemenil by som

  19. Johny (neregistrovaný)

    A nejvíc se tomu tady chechtam já :D

  20. Hapy (neregistrovaný)

    Může mi někdo vysvetlit prosím, proč stále někomu wp tak hýbe žlučí? Proč proste nejste rádi za další systém ja tohle naprosto nechápu? To je tak cool dnes hatovat wp nebo o co tady jde?? Já taky nemusím některé věci, třeba Android, ale nemám potřebu jej neustále hatovat.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      To, ze nekdo popise skutecnost v jeji nahote, bez ruzovych bryli podle tebe znamena, ze hatuje WP? Kolik je ti let. Takhle cernobile videni sveta frci v patnacti.

    • Geary (neregistrovaný)

      Článek je o tom, že na WP nikdo nikdy nevydělal, my tady s tím jen souzníme, opravdu nevím, proč tady má někdo potřebu neustále wp obhajovat.

    • Aaron (neregistrovaný)

      A dokonce nadavat autorovi, co si to dovolil napsat za clanek.

    • hapy (neregistrovaný)

      Já se bavim o vašich kpmentarich obecne pod každým článkem o WP.

    • jkochlan (neregistrovaný)

      No a teraz si predstav, ze mas iOS :-) Za kazdy nazor ktorym sa snazis obhajit svoju volbu si ovca. Nie je to prijemne, vsakze ?

  21. l0lz (neregistrovaný)

    Jakub Karásek, to ti vyšlo :D …

  22. Menty (neregistrovaný)

    A na čem by kdo měl vydělat? Zastaralý HW? Pomalý SW? Neuvěřitelná nekvalita aplikací?

    Kdo WP vlastně chce. Windows onanisti, nikdo jiný. WP neprochází žádným kvalitativním vývojem, mam ho od samého začátku a spíš se zpomalilo, destabilizovalo, aplikace jsou stejně na pytel a poptávka je nula.

    WP můžou zachránit leda výrobci, jako je Samsung, Sony atd, Microsoft v mobilním segmentu nikoho nezajímá, protože nemá nic co nabídnout oproti konkurenci.

    • l0lz (neregistrovaný)

      Pomaly SW ? co je potom android… A sony wp urcite nemoze zachranit, ked sam ma problem aj s androidom. Ved ani nevies o com hovoris

    • jkochlan (neregistrovaný)

      To je mozno trochu prehnane. WP je designovo celkom vkusny system s rozumnym pristupom k filesystemu a slusnym potencialom v low-coste. Ma svoje vyhody. Ale je pravda, ze mimo top modelov ako L930 a L1520 nie je nijak zvlast rychly, pomer kvalitnych aplikacii k brakom je asi najhorsi a tiez si tam clovek najde mnozstvo bugiv tak ako vsade. Pokial ale ide o high-end, je to podla mna skor o nejakych osobnych symaptiach ku znacke nez o nejakom triezvom rozhodovani sa.

    • lukass71 (neregistrovaný)

      LOLZ: „Pomaly sw ? A co potom android…“

      Podle toho, co si uvedl vyse, tak je podle tebe android=samsung. Promin ale srovnavej rychlosti WP i s jinymi vyrobci, nejlepe Nexus :)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Mam zrovnane?! A nevidim ziaden rozdiel…android ako android..mozno to prvy tyzden die dobre..ale potom sa to len zhorsuje

  23. FantomasMan (neregistrovaný)

    Nuž povedzme si to na rovinu. Nevydelala ani Nokia a nevydeláva ani Microsoft. Ale ten si to môže dovoliť. Ak skončí na nule bude to úspech.

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      Právě, jen díky tomu, že MS WP hodně dotuje z jiných ziskových projektů je paskvil jménem WP stále na světě, každá jiná firma by to fiasko po roce, dvou sama a ráda ukončila.

    • Bublina (neregistrovaný)

      To, že něco zatím není ziskové, ještě neznamená, že se jedná o paskvil. Často je tomu, jako i v případě W, naopak. Paskvil je naopak zproprasenej Android, v kterém se nevyzná už ani Gogl. Taková matlanina, která se pokaždé zachová jinak, se jen tak nevidí. Je to už takový moloch, že si žije tam někde uvnitř vlastním, nekontrolovatelným životem. Už abych se ho zbavil.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Bublina: Jak to, prosim te, vydrzis pouzivat Android aniz by ti pukla hlava? :-D

  24. Luka (neregistrovaný)

    pitomci šikmooký, co neumí ovládat Windows phone, že se nad jejich výrokem vůbec někdo pozastavuje… I kdyby to byla pravda, je to proste nejrychlejší, nejnovější a nejodladěnější systém na trhu a jen vzhled kostiček prostě někoho nebere, což je škoda, je to stylový a prostě změna, aplikací už je taky celkem hromada. Android už je okoukaný a kolikrát nemile překvapující, proto jdu na Vánoce nejspíš do Nokie Lumie 830, Microsoft má na CZ e-shopu slevy 20%. Žádný bazmeky od šikmookých už ne!(krom HTC).

    MENTY: Budeš asi opravdu, jak přezdívka a komentář dává najevo, mentál a onanista v jednom :D

    • lukass71 (neregistrovaný)

      Skoda, ze ten nejodladenejsi, nejhezci, nejlepcejsi WindowsPhone nikdo nekupuje :'(

    • Bublina (neregistrovaný)

      Zase vedle. Kupuje ho stále více lidí. Byly doby, kdy byl majitel WP telefonu opravdu unikát. Teď mám ve svém nejbližším okolí nejmíň 10 spokojených uživatelů WP. Časy se mění k lepšímu, byť si to WP hateři nedokáží připustit.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Bublina: Pripominas me politruka, ktery hlasa nesmysly o zarne budoucnosti socialismu :-D

  25. Katinka (neregistrovaný)

    android už nechci, celkem často se seká, kord když se nechá pár aplikacích otevřených a je pomalý a snad tam mam i vir nebo co (na Samsungu galaxi S3 mini)a půjde pryč, na vánoce chci jiný tel. Radši bych chtěla IOS ale ta cena mobilů, WP jsem nezkoušela, ale kámoška dostala novou, tuším lumii 830 kovová, zadek oranžový a vypadá skvěle. Na jednu stranu mi přijde celkem stylový i systém, teda aspoň to má hezky udělaný podle sebe a celý růžový :D, navíc telefony má nokia pěkný, tak nevím co si nakonec vyberu.

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Galaxi S3 Mini ale skutocne nie je prilis stastna volba. Uz samotna GS 3 je kvoli TouchWizu dost svojska, no S3 Mini s nou nema nic spolocne, hw je slabsia. L830 je inak velmi pekny kusok, ale mne by vadil pomaly procesor a IPS displej ktory by som ale prezul.

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Galaxy

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      L830 aj s tym „slabsim“ CPU bude na mile daleko v rychlosti a pouzitelnosti ako hocktory android v tej cenovej kategorii..IPS je pre niekoho + pre niekoho – Pre mna + Pre Katinku moze WP splnit ucel na 100% nic s tym nepokazi :)

    • jkochlan (neregistrovaný)

      V tejto cene je Nexus 5 a LG G2 a tu by som na Lumiu moc nestaval :-)

    • Kli (neregistrovaný)

      Jenže Lumia 1030 vyniká ve focení. 10 MPx Pureview. :)

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Lumia 1030 tezko..

    • Aaron (neregistrovaný)

      TomasSX1: Jak muzes takovy nesmysl vypustit z ust. Slabsi CPU poznas prave na rychlosti aplikaci. Za normalnich okolnosti totiz CPU nic nevytezuje. Ani ten „narocny“ Android. CPU potrebujes az neco zacnes po telefonu chtit. Pak poznas, jak ti Cortex-A7 nestaci. Jako bys argumentoval, ze pro plynuly MS-DOS staci kdejaka 486ka.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Nebud trapny..vsetko zavysi od odladenosti…ked je celok dobre odladeny tak nebudes potrebovat 8core CPU aby si spustil Angry Birdsa…a stroje na WP su tomu dobrym prikladom..kdezdo telefony s Androidom ani ten najsamlepsi Hi-End nestiha a seka to kade tade.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Snad zalezi na odladenosti hlavne samotnych Angry birds, nikoliv systemu. Jedna vec je mit pomaly CPU, jina zase spousty widgetu na plose, ktery ti zaplacaji pamet. A prestan tu zjednodusovat a tva tvrzeni aplikovat na vsechny Androidy. Ja mam velmi rychly telefon, ktery se neseka a uz jen tohle staci k tomu, abych te narknul ze lzi a sireni pomluv.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Zas len keci Aaron…este som sa nestretol s Androidom co by dlhodobo siel ako prave vybaleny…toto jedni ti ale pri L830 aj s tym „slabym“ CPU ale viem garantovat ze ten Telefon pojde aj po rokoch pouzivania ako prvy den ked si ho vybalil. To ti potvrdi hocktory uzivatel WP.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Jen nesmis updatovat na novejsi WP8.1, to se pak zacnou dit veci :-)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      No nehovor..ja mam na L920 WP8.1 a pravda ze sam tam za mesiac mi sekne animacia (zdoraznujem animacia, na rychlosti spustenia a prechodu to nema vpliv)..ale Telefon mam dva roky a ani raz som nemal tovarenske nastavenia a pamat mam zaplnenu ze mam cca 200MB volnych…to by uz asi chudacik android nerozdychal

    • Aaron (neregistrovaný)

      Kdyz Android takto nepouzivas, tak muzes asi tezko soudit, zejo :-) Hlavne, ze mas ve vsem naprosto jasno.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Neboj..nepouzival som ja stale WP :) A mam okolo seba dost Nexusov (4x) a este zopar inych Androidov denno denne..takze mam s cim porovnat…ma pobavil aj Lollipop na Nexuse 4…klavesnica nestihala pisane..pekne vyladene :)

    • Aaron (neregistrovaný)

      O pomale klavesnici se vi. Jedna se o chybu, nikoliv o vlastnost, noveho lollipopu.

  26. Mišenko (neregistrovaný)

    Slečna skús Htc one mini,možno zmeníš názor na android a kamaratka pukne závisťou ,odporúčam amber gold tie telefóny sú ako vybrúsené diamanty , mám One M8 a zatiaľ som v ruke nič rýchlejšie a skvostnejšie nedržal a to mi už prešlo veľa telefónov cez ruku ,nadstavba od Htc robí hrdosť androidu ,poznám jedného wp fanatika akých sú tu na sm kopa a keď uvidel one uznal že to je jednoznačne najkrajší droid a samozrejme aj rýchli ako blesk

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Ano, akurat ze HTC One Mini ma uplne iny (daleko horsi) HW nez M8, vsakze ? :-)

    • Mišenko (neregistrovaný)

      Chceš mi povedať že l830 ma lepší hw ako one mini 2 ? Ktoré zozenieš za 320 eur bez problémov ? Koľko ze stoji ta predpotopná 830?

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Chcem Ti povedat, ze tvrdit nieco o rychlosti mini na zaklade skusenosti s M8 je nezmysel.

    • l0lz (neregistrovaný)

      HTC M8 mini ma rovnaky CPU, cize na androide to je katastrofa + je o 35€ drahsia… no nekup to

    • l0lz (neregistrovaný)

      * mini 2

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Misenko: najprv sa nauc pouzivat tlacitko Reagovat a potom tu zvastaj svoje…pochybujem ze M8 mini2 bude rychlejsi ako L830 hoc aj zo slabsim CPU.

    • lukass71 (neregistrovaný)

      htc one mini 2 je skvela volba, i kdyz trochu predrazena. Nastesti sense 6 je narozdil od touchwizu dobre vylazene, a tak se ani s S400 neseka :)

      LOLZ: Ale prosimte.. :D

  27. Mišenko (neregistrovaný)

    S kludným svedomím napíšem že ten hw je úplne dostačujúci, mal som rok a pol Htc evo3d telefón sa ani raz nezamrzol ,nereštartoval,nebol pomalý,predal som ho kolegovi ktorý ho už ma dva roky a je s ním spokojný , keď si ho chytím niekedy z nostalgie do ruky a chvíľu sa s ním pohram neregistrujem pomalé prechody,zaseky nič , priateľka ma htc desire 500 ktorý tak isto šlape ako hodinky,zaváha iba pri načítani blinkfeedu,kamaratovej priateľke som odporučil minuloročné mini a je maximálne spokojná , takže v tom hw problém nevidím ,btw ja som kupil svoje One za 450 eur čo je cena pri ktorej človek nezaváha :) mal som aj staré One a ten telefón som za 3/4 roka ani raz nerestsrtoval ,nepadla mi ani jedna aplikácia ,žiadne spomalenie ,zato Sony Z1 som neznasal od prvého dňa ,najhorší mob Aký som kedy mal a chápem prečo ľudia na droid nadávajú ,on bol krásny príklad

    • Johny (neregistrovaný)

      Měl jsem EVO a 2x Sensation a tvoje zkušenosti potvrdit nemůžu.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Bol som na HTC meetup v KE a zazil som live ako typkovi zamrzol a nasledne restartoval Telefon ako prijal hovor. A tu kolega prave hodil Nexus4 do suflika a zobral si L925 lebo mu ten zasekany droid na Nexuse leziol na nervy.

  28. Mišenko (neregistrovaný)

    Evo3d,evo4g? Sensation ani nepoznám,určite to bol ale low až mid end.Na 3d nemôžem povedať krivého slova,na desire je vidieť mid end ale s porovnaním sony x m je to blesk a zazrak , ide mi hlavne o novú nadstavbu sense 6 ktorá je vysperkovaná,myslím si o sebe že som náročný užívateľ čo si potrpí na detaily keď porovnávam oproti lumiam čo majú kamaráti ako l520 totálny odpad,l820 schopná stredná trieda ale čistý priemer a l920 na to ze to bola vlajkova loď tiež odpad,veľa vecí by som prekusol ale ta výdrž batérie je joke,btw každému sa už minimálne raz pokazila , prestala fungovať ,to sú moje skúsenosti ktoré si myslím že sú bohaté aj okolo droida a wp a to nespominam ani polovicu mob čo mi prešli cez ruky ktoré som dlhodobo používal ,takže one mini 2 vrelo odporúčam za tu cenu malý diamant

    • Johny (neregistrovaný)

      Sensation byl high-end na stejné úrovni jako EVO 3D. Jedinej rozdíl byl 200 Mb ram a že EVO mělo 2 čočky, což asi o čtvrt roku později kompenzoval HTC Sensation XE který měl silnější procesor a EVO rozjížděl na plné čáře. I tak to byly krámy, kterejm HTC zařízlo okamžitě (rozuměj do roka) podporu, zrušilo pro ně Sense na internetu, nedostaly update po půl roce na Sense 4, ale pouze Sense 3.5 a zasekaný byly všechny jak debil. Ale blahopřeji ti ke kusu co jsi měl ty. Jak říkám, ani jeden z těch co jsem měl já nestál za nic a přes svoje specifikace to byl samej lag a pád.

    • Mišenko (neregistrovaný)

      viem že jeden veľký update tam bol,jeden večer sme dokonca porovnávali rýchlosť evo vs iphone ten ročný,nepoznám presne tie názvy ako idu a rýchlosť bola totožná,potom ku koncu som tam dal tuším že CM 9 alebo 10 presne neviem už,vtedy najnovší droid a išiel perfektne,dokonca sa zlepšila odosť výdrž batérie pretože ta bola katastrofálna :) možno to bol osud aby som si HTC oblúbil a kupil ONE M7 a M8 :D

  29. weth (neregistrovaný)

    No, to co tu nekteri diskutujici predvani me fakt dostava do kolen. Popravde, pripomina me to nedavnou dobu. kdy kazdy clanek od Davida Podzimka byl tvrde kritizovan za podujatost… Nyni je zase kritizovan Jakub Karasek ze stejneho duvodu. Nejvtipnejsi je, ze mistni zastanci kvalitni novinariny reaguji podrazdene pouze na clanky o WP a to jeste pouze na takove, ktere jsou kriticke. Nepresnesnosti v textu, gramaticke chyby apod. tu nikdo neresi… Smutne.

    • Mišenko (neregistrovaný)

      Už asi 3/4 roka sem chodím čítať príspevky wp fanatikov a vždy sa dobre zabavim pod témou ako je toto :-) také perly čo chlapci vyvracajú zo seba niekedy sa až rozum nad tým pozastavuje či si sem chodia liečiť nejakú poruchu z detstva alebo jednoducho ich frustruje že si ešte nezaslúžili

    • Mišenko (neregistrovaný)

      Nezasúložili

  30. Refael (neregistrovaný)

    Už jsem to někde psal, ale znovu říkám, pokud by Google zle neignoroval WP8.1, dávno bych na něj přešel z Androida. Mám LG Optimus G Pro.

    B-hužel Google se bojí konkurence a osobně používám od r.2010 Google aplikace(Talk/Hangouts, Picasa, Gmail, Google+ atd.) a nechce toto vše opouštět. Defakto u mě tímto přístupem Google „vyhrál“, ale hrdý na to vůbec nejsem.

    Také rodina je na Androidu a nechce přecházet na WP.

    U mě je z hlediska plynulosti WP král mezi mobilními OS.

    • Mišenko (neregistrovaný)

      MS podľa mna vie najlepšie ako zabíjať konkurenciu,viď PC/Notebook. Používam win 7.

  31. Petr (neregistrovaný)

    Zato Sony na Androidu neskutečně vydělává, bylo to vidět na odpisech mobilní divize :-D

    • smisekCZ (neregistrovaný)

      No jo, Sony jeden, dva kvartály odepsala ztrátu, MS odepisuje celé 4 roky, nikdy nebyl, co se týče WP v zisku.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Celý koncern Sony je dlhodobo v strate.

      MS vlastní D&S Nokie od mája tohto toku, takže ťažko niečo odpisuje 4 roky. Predtým platil Nokii za používanie WP s ona mu rovnakú sumu platila naspäť formou licenčných poplatkov.

    • Aaron (neregistrovaný)

      A vyvoj v MS platil kdo, kdyz si s Nokii jen soupali prachy tam a zpet?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ostatní výrobcovia WP telefónov napríklad – licenčnýmipoplatkami. A všetci výrobcovia telefónov s Androidom tiež :)

    • Aaron (neregistrovaný)

      Myslis ostatni vyrobce (HTC s 3.11%, Samsung 1.14%, Huawei s 0.62% a ostatni s 0.14%), kteri dohromady tvori 5.01% ze vsech WP, generuji pro MS dostatecny prijem na vyvoj? Kdyz vezmes 9 milionu telefonu, z toho 5% je 450 tisic a z kazdeho ma (ve skutecnosti mel, protoze poplatek za licence zrusil) MS asi 10$. 4.5 milionu jsou pro MS pod jeho rozlisovaci schopnost. A myslis, kdyby nevyvijel WP, ze by poplatky za patenty od jinych vyrobcu nedostaval? Dostaval, jenze ted je zase hazi oknem ven a pracuje na necem, co nema budoucnost (WP). To akionari urcite radi vidi :-D

    • lerion (neregistrovaný)

      Proč to píšeš tady nám? Napiš to Microsoftu. Evidentně mají totiž úplné jiné představy…

      MS má dost obrovské příjmy z jiných činností, takže se mu WP stále vyplatí.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Aaron: odkial vies ze to nema buducnost? Mas snat nejaku vymakanu kristalovu gulu?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Práve preto sa už nejaký ten piatok vyvíja Win10. Nebude tak potrebný žiaden špeciálny WP tím, resp. ho bude tvoriť menej zamestnancov.

      Keďže nie si riaditeľom podobnej spoločnosti ako MS, zrejme nemáš schopnosť posúdiť, či nejaký MS produkt má alebo nemá budúcnosť.

      A pokiaľ má MS zisk aký má a jeho akcie si držia hodnotu/stúpajú, som si istý, že aj akcionári dobre spia. Ale oceňujem tvoj záujem o ich duševnú pohodu.

      Mimochodom, koľko to Google zarába na Androide? Nie je to tiež stratový projekt? Nebol YouTube tiež dlhoročne stratový?

    • Bublina (neregistrovaný)

      Aaron má maximálně tak omakaný koule, jinak je úplně mimo…

    • Aaron (neregistrovaný)

      lerion: Jine predstavy uz nemaji. Proto portuji aplikace na Android. Kdyz ti jedna cast obchodu sype, nebudes z ni dotovat jinou, ktera se ani za 4 roky nedokazala prosadit.

      TomasSX1: Zamer se jak moc ted MS vydava aplikace pro jine platformy. Ledy se hnuly a az nebudou ani exkluzivni aplikace od MS, je s WP konec.

      Google s Youtube a Androidem nasel spravny business model a vydelava. Dosahl velkeho poctu uzivatelu a nasledne je zuzitkoval (zobrazovani reklamy a poplatky v Google play). MS se nedari dosahnout ani dostatecne velkeho poctu uzivatelu, proto nema WP budoucnost.

      Bublina: Ponekud primitivni pokus :-) Radsi me rekni v jakem kvartalu Nokia neprodelala na Lumiich :-D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      MS s tym portovanim ma ine plany ako ty si predstavujes…vid ten vyrok z Piraty so Silicon valley: „You make people need you“ Takze ziadny koniec WP…ale skor rozsiruju svoje pole ucinosti aj na inych platformach pre svoj ekosystem…tak isto ako nezacnes pouzivat nahradu za Office ked predsa mas Office vsade…a to je ciel..byt zavysli na ich ekosysteme..a to ze popritom WP bude hrat na druhe husle je druhorade..nie je ich priorita aby WP bol top v OS (aj ked aj to sa casom moze stat), tak isto ako nie je priorita pre Apple aby iOS bola topka medzi OS…ale aby tu bola aj ta moznost, takze urcite nic ukoncovat nebudu..tak isto ako neukoncia Bing a Xbox, aj ked podaktory hlasali ze Nadella Bing ukonci.

  32. Klimax (neregistrovaný)

    Co se týče Huawei, s tak mizernou podporou mobilů a mizernou nabídkou nic jiného nejde čekat.

    No, a pochybuju že místní Anti-WP budou schopni prokázat svá tvrzení o tom, že Nokie prodělávala na Lumii, resp. Microsoft. Je to populární blábol a stupidita, ale také stupiditou zůstane.

    A ta šíleně mizerná logika a překrucování faktů, případně zcela pomýlené názory, jsou už jen zcela srandovní třešničkou na dortu. (+ zdobení ignorancí)

    • Bublina (neregistrovaný)

      Souhlas. Navíc ten Huawei krám byl nejen mizernej, ale i hnusnej. Ten by si nekoupil nikdo.

    • Aaron (neregistrovaný)

      Klimax: Ty jsi asi pekny blbecek, kdyz se tu do nekoho navazis a sam nic nevis. Blabolis tu ty sam, hlupaku jeden. Ohanis se zde fakty, ale v ruce nemas absolutne nic. Jak se vubec opovazujes v takove situaci nekoho urazet a narknout z ignorantstvi. A doufam, ze se k mojemu komentari alespon vyjadris.

      Takze si shrnme vysledky Smart devices obchodni jednotky zaclenene v Devices & Services, kam dale patri Mobile phones (hloupe mobily) a Others. Jsou to oficialni vysledky publikovane Nokii v jejich zpravach o hospodareni a muzes si je tam dohledat.

      Smart Device v milionech Euro:

      2010: +1376

      2011: -411

      Q1 2012: -312

      Q2 2012: -504

      Q3 2012: -477

      Q4 2012: -267

      Q1 2013: -188

      Q2 2013: -164

      Q3 2013: -215

      Po oznameni prodeje Microsoftu uz podrobnost informaci znacne zredukovali a nejdou z nich zjistit presne vysledky.

      Bublina: Kazdy, kdo souhlasi s hlupakem, se rovnez zarazuje do stejne kategorie.

    • Kendal (neregistrovaný)

      Keď si taký frajer, tak za rok 2014?

    • Aaron (neregistrovaný)

      Discontinued operations (zahrnuje Smart devices + Mobile phones + Others):

      2013: -590

      Q1 2014: -380

      Q2 2014: +2537 (za prodej divize a vyrovnani dani atd.)

      Mohl bys projevit prochu ucty, kdyz ti to serviruju primo pod nos, frajere.

    • Kendal (neregistrovaný)

      Tak by si si mohol všimnúť nárast v druhom, a verím, že už aj v treťom štvrťroku.

    • DJ250 (neregistrovaný)

      Souhlasím :) Co se týče Huawei tak proti této značce nemám co říct,u mě byla spokojenost a pošetřím na další,novější model :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *