TOPlist

HTC vylepšuje marketing, pomoci má tvůrce brandu Galaxy ze Samsungu

Společnost HTC nedávno představila novou vlajkovou loď pro letošní rok, model One (M8), který má tchajwanské značce pomoci dostat se z červených čísel. Samozřejmě jeho prodeje by měla podpořit agresivní marketingová strategie a pro tyto účely si HTC najalo odborníka na slovo vzatého. Ne, nyní není řeč o Robertu Downey Jr. nebo Gary Oldmanovi, ale o člověku, který vymyslel Samsungu brand Galaxy, Paulovi Goldenovi.

  

Paul Golden sloužil společnosti Samsung mezi roky 2008 a 2012, tedy v dobách jejího největšího růstu prodejů chytrých telefonů, které korejskou značku neochvějně vynesly na první místo s téměř třetinovým celosvětovým podílem prodaných smartphonů. Svůj velký podíl na tom má úspěšná provokativní kampaň Next Big Thing, utahující si z fanoušků značky Apple v roce 2011.

Paul Golden má stát v následujících několika týdnech konzultantem a poradcem předsedkyně HTC Cher Wong, smlouva je prozatím uzavřena na období trvající tři měsíce. Jsme zvědaví, zdali se za tuto dobu Goldenovi podaří nastartovat vyšší prodeje mobilních telefonů tchajwanského výrobce a jaký styl kampaně pro tyto účely zvolí. Co přijde po „Ask The Internet“ a „Here’s to Change“?

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých smartphonů.

Kapitoly článku