Společnost HTC nedávno představila novou vlajkovou loď pro letošní rok, model One (M8), který má tchajwanské značce pomoci dostat se z červených čísel. Samozřejmě jeho prodeje by měla podpořit agresivní marketingová strategie a pro tyto účely si HTC najalo odborníka na slovo vzatého. Ne, nyní není řeč o Robertu Downey Jr. nebo Gary Oldmanovi, ale o člověku, který vymyslel Samsungu brand Galaxy, Paulovi Goldenovi.
Paul Golden sloužil společnosti Samsung mezi roky 2008 a 2012, tedy v dobách jejího největšího růstu prodejů chytrých telefonů, které korejskou značku neochvějně vynesly na první místo s téměř třetinovým celosvětovým podílem prodaných smartphonů. Svůj velký podíl na tom má úspěšná provokativní kampaň Next Big Thing, utahující si z fanoušků značky Apple v roce 2011.
Paul Golden má stát v následujících několika týdnech konzultantem a poradcem předsedkyně HTC Cher Wong, smlouva je prozatím uzavřena na období trvající tři měsíce. Jsme zvědaví, zdali se za tuto dobu Goldenovi podaří nastartovat vyšší prodeje mobilních telefonů tchajwanského výrobce a jaký styl kampaně pro tyto účely zvolí. Co přijde po „Ask The Internet“ a „Here’s to Change“?