Sledujte nás na YouTube

HTC spustilo reklamní kampaň za miliardu dolarů: Hlavní hvězdou je Iron Man

HTC rozjelo marketingovou kampaň za jednu miliardu dolarů (zhruba 20 miliard korun). V ní mají lidé interpretovat tři písmena společnosti vlastní volbou slov. První video, které trvá 16 sekund, uvádí populární herec Robert Downey Jr., který se společností uzavřel dvouletou smlouvu a HTC vyjadřuje slovy „Humongous Tinfoil Catamaran“. Kampaň samotná by měla trvat 24 až 36 měsíců a bude rozdělena do tří fází. První budou zmíněné televizní spoty, překvapivě v nich nenajdeme mnoho telefonů HTC, ale jsou zaměřeny na určité funkce.

Společnosti často užívají celebrity, aby propagovaly jejich produkty, ale může to v případě telefonů fungovat? Nový film se Supermanem byl velkou reklamou na Nokia Lumia 925. Druhý díl Iron Mana propagoval telefony LG a třetí Iron Man naopak Alcatel. Microsoft využil při představení Windows Phone 8 herečku Jessicu Albu. Takhle by se dalo pokračovat dlouho. Pointa je, že propagovat zařízení za 12 tisíc korun není stejné, jako propagovat boty nebo řasenku. HTC vždy dokázalo vyrobit kvalitní produkty, ale jejich reklamní kampaně nepatřily mezi povedené. Podaří se společnosti tuto situaci s novou kampaní změnit?

David Podzimek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *