TOPlist

HTC se trápí. Za necelé dva roky vystřídalo už tři šéfy marketingu

HTC končí se se svým sloganem „Quietly Brilliant.“ Samotná zpráva sice není tak zajímavá, ale obsahuje další informace: „Měli jsme dostatek inovací, ale nebyli jsme dost hlasití,“ říká Mr. Ho, který je už třetím vedoucím marketingu tchajwanského výrobce za méně než dva roky.


Nový šéf marketingu v HTC, Benjamin Ho

Zní to až neuvěřitelně. Zřejmě proto není divu, že nebylo HTC schopno připravit konzistentní marketingovou strategii. Takto velké firmy připravují produkty a jejich propagaci měsíce, někdy roky dopředu. Jaká tedy bude nová strategie spojená s letošní vlajkovou lodí HTC One? Ho říká, že společnost bude důraznější, ale těžko říct co si pod tím představuje.


HTC One vedle hlavního rivala – Samsung Galaxy S4 

Pan Ho pracoval před HTC pro tchajwanského operátora a pro Motorolu, kde měl na starost asijsko-pacifický region. Samsung má najatou největší PR společnost na světe – Edelman, aby se jim starala o propagaci. Odpovědí HTC je člověk, který nemá žádné zkušenosti mimo Asii. Uvidíme, jak to dopadne. 

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku