Sledujte nás na YouTube

Kontroverzní reklama na model One A9: HTC v ní kope do jablek (video)

 
HTC One A9 a Apple iPhone 6s

Vystoupit z šedého davu, být originální, vzepřít se zaběhnutému systému. V roce 1984 uvedla společnost Apple počítač Macintosh originální orwellovskou reklamou, která měla dát jasně najevo, že nový jablečný počítač jde proti proudu velkého bratra, za nějž byla (nepřímo) označena společnost IBM.

Nyní se přesuňme do roku 2015. Společnost HTC představuje v nové reklamě telefon One A9 (videorecenze), který má být jakýmsi Macintoshem mezi smartphony. Mladý muž v kapuci jde proti proudu figurín s vymytými mozky, přičemž při svém běhu přes jídelní stůl nezapomene teatrálně kopnout do tácu plného jablek.

Nová reklama může v tomto kontextu vyznívat poměrně úsměvně – HTC v ní (nepřímo) označuje Apple za velkého bratra, přitom nelze popřít vysokou podobnost telefonu HTC One A9 s iPhonem 6 (více informací), stejně tak nová reklama tchajwanského výrobce až nápadně připomíná spot na jablečný počítač Macintosh z roku 1984.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

10 komentářů

  1. Wesi (neregistrovaný)

    Tak po zhlédnutí můžu s jistotou říct, že HTC skutečně hrabe.

  2. uni (neregistrovaný)

    Tohle si fanoušci……HTC nezasloužili. Ta společnost je na trhu dlouhodbě opravdu spíše ze setrvačnosti. Měli by to zabalit, vzít co mají, založit novou společnost a novou filozofii, jestli mají potřebu být na trhu s telefony. Toto je skutečně v křečích.

  3. spellshaper (neregistrovaný)

    Je to hodně smutné, v době WM bylo HTC neskutečná prémiovka, kvalitní a vždy něčím zajímavé zařízení :(

    Jinak, to že před 30 lety šel proti proudu Apple, neznamená, že se nyní role neobrátila. Ale bohužel klip není dostatečně zajímavý a hlavně není dostatečně zajímavý ten telefon.

  4. MK (neregistrovaný)

    Velmi pěkně udělaná reklama, někomu to může pošramotit dušičku, ale reklama je povedená.

  5. zipiik (neregistrovaný)

    Na reklamu na Macintosh to nema, ale prave v jejim kontextu mi reklama HTC prijde vtipna.

  6. Martin... (neregistrovaný)

    uvítám každé vtipné rýpnutí do těch poněkud arogatních jablkářů, ale tohle se opravdu vůbec nepovedlo….zatím jsou nepřekonané ony dvě reklamy na Lumie, ono „don’t fight, switch“, Samsung vs. Apple vs. pohodáří s Lumií.

  7. Mr. Arakin (neregistrovaný)

    Kontorverzni, ale povedene. Mluvi se o tom, pise se o tom, lide na to koukaji a to je cilem reklamy. Palec nahoru.

  8. jarpo (neregistrovaný)

    Dosť úbohé… Naozaj také posledné kopance pred smrťou…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *