Sledujte nás na YouTube

Hlavní designér smartphonů řady One opouští HTC

Scott Croyle, zodpovědný mimo jiné za design smartphonů řady One, opouští společnost HTC. Působil v ní již od roku 2008, konkrétně na pozici šéfa oddělení pro design. Několik dalších měsíců by měl s HTC aktivně spolupracovat a své povinnosti, z nichž nejdůležitější bude vytvoření nástupce stávající vlajkové lodi HTC One (M8), postupně bude předávat ostatním zaměstnancům. Na jeho místo nastoupí s nejvyšší pravděpodobností Jonah Becker, který doposud zastával pozici jeho zástupce.

 
Scott Croyle

V souvislosti s touto událostí byl také do čela softwarového oddělení jmenován Drew Bamford, jež se doposud staral o vývoj uživatelského prostředí Sense. Je otázkou, nakolik se tato skutečnost projeví na chodu společnosti. Jestliže byly modely řady One v něčem vyzdvihovány nad konkurencí, pak šlo právě o design. Doufejme, že se odchod Scotta Croylea na výsledcích společnosti nepodepíše negativně, jelikož to by pro HTC vzhledem k jeho aktuální situaci mohlo být velmi nepříjemné.

Martin Pavlović

Redaktor webu SMARTmania.cz a současně student jednoho z pražských gymnázií. Dalšími koníčky jsou mimo technologie také společenské dění, cestování a fotografie. Milovník kvalitní literatury a hudby.

30 komentářů

  1. Chuj (neregistrovaný)

    No po jeho odchodu snad půjdou prodeje nahoru, nic lepšího se HTC stát nemohlo.

    • Geary (neregistrovaný)

      To jako zrovna tento clovek brzdil prodeje a kdyz odejde, automaticky se zvednou? Jestli neco aspon trochu prodava htc, tak je to vzhled.

  2. Kedlub (neregistrovaný)

    Už to začíná už vidí že ty jebky hliníkové slepence se supr fotakem lidi kupují jak o závod.

  3. htcjirka (neregistrovaný)

    Nejen design, ale i provedeni konstrukce( predchozi One – praskajici sklicko fotoap.,nelicovani soucasti,otresny fotoaparat,podvod s mikrofony a jine jine HW problemy tlaci HTC na same dno.I u tohoto One se uz objevuji prvni kvalitativni problemy,vadne desky – sim error,vadne pixely na displeji a dalsi a to se model prodava teprve chvili.HTC One Mini,tomu zase po ctvrt roce popraskal samovolne plast mezi tim hlinikem.

    Kvalita posledni dobou u teto znacky silne pokulhava.Za tu cenu opravdu dostane clovek podprumernou kvalitu.Je to videt na vysledcich a klesne mozna hloubeji jak Nokia a to ma v sobe slavny reklamosystem.

    • Velda (neregistrovaný)

      Kvalita poklulhává u HTC už dlouhé roky, ale nebylo mi známo, že to platí i pro topmodely…

  4. Geary (neregistrovaný)

    „I u tohoto One se uz objevuji prvni kvalitativni problemy,vadne desky – sim error,vadne pixely na displeji a dalsi a to se model prodava teprve chvili“

    Kde jsi to četl, to abych se začal bát. A byly ty mikrofony opravdu stejný, co používala Nokia? U Nokií totiž ty mikrofony odcházej jak na běžícím pásu.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Skoc si pocist na xda.Je to dobre meritko.Bylo i pro predchozi model.

      Neodchazeji mikrofony, ale spatne letovani na mekky flex, konkretne Lumia 1020.

    • Geary (neregistrovaný)

      Už jsem to našel, no tyhle problémy se vždycky objeví u většiny modelů všech výrobců, nic z toho se mě netýká. Kdyby si podle problémů, co hlasí uživatelé měl někdo vybírat telefon, nekoupil by nic.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Bouzel ne, kazi se vsechno/vsechny znacky, ale HTC je v tomto nedostizny unikat.

      Potvrzuji to i predchozi generace One, problemy ze zazacatku byly tebou bagatelizovany a ty soucasti odchazeji dodnes a problemy s konstrukci jsou dodnes.

    • Geary (neregistrovaný)

      První htc one jsem neměl, ale spokojenost těch, co ho používají už rok, nesvědčí o nějakých problémech. Je to spíš tak, že problémy mají všichni výrobci podobný, ale jen u htc to zveličuješ.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Nezvelicuji, dost htc jsem vlastnil a horsi znacku jsem nemel.HTC i opravuji a ty odchazejici komponenty ci konstrukcni problemy jsou alarmujici.

    • Geary (neregistrovaný)

      Protože se do něj neumíš dostat jinak, než montpákama :-D

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Pokazene desky,vadne displeje,rozlepujici a se nelicuji konstrukce z vyroby, samovolne praskajici sklicko fot., prasklinky na plastu oddelujici jednotlive casti hliniku nemaji nic co docineni s rozebiranim.

    • Tom (neregistrovaný)

      htcjirku nelze brat vazne. Nekolik HTC jsem vlastnil a zatim jsme nic nereklamoval. On snad dostava i orgasmy kdykoliv se objevi u HTC sevbemensi problem.

    • Geary (neregistrovaný)

      No a tím chceš říct, že u jiných výrobců se neobjevují pokažený desky, vadný displeje, nelícující konstrukce atd. Teď řekneš objevují, ale né v takový míře. Brebto.

    • mceza (neregistrovaný)

      Někdo může mít na telefony štěstí, někdo smůlu. Já jsem za celý svůj život ještě telefon nereklamoval. Měl jsem Siemense, Nokie, Fujitsu Siemense, HTC a zase Nokie a vždy vše v pořádku. Ale stejně tak jako byla u Lumie 920 vadná série, kdy se dostával prach pod přední sklo, tisíce uživatelů HTC si neustále stěžují na nejrůznější závady. A že jich není málo.

    • Geary (neregistrovaný)

      Tísice uživatelů si samozřejmě stěžuje i na Samsungy, Nokie, Lg atd. Já reklamoval jen nefungční foťák u lg G2, jinak taky žádný závady u žádný značky telefonu.

    • l0lz (neregistrovaný)

      ja som mal hadam vzdy, ale taky najväcsi bol u HTC HD2, nereagoval na dotyk

    • htcjirka (neregistrovaný)

      „No a tím chceš říct, že u jiných výrobců se neobjevují pokažený desky, vadný displeje, nelícující konstrukce atd. Teď řekneš objevují, ale né v takový míře. Brebto“

      Objevuji, ale na stejny pocet kusu vyhrava poruchovost HTC na plne care.Az to budes mit praxi podlozene, pak chytrači.

    • Geary (neregistrovaný)

      Ale tvůj osobní vzoreček, i kdyby byl pravdivý, vůbec o ničem nevypovídá. Stitistika poruchovosti se dělá nějak takhle [odkaz] , tohle je už ale starý.

    • Cheetah007 (neregistrovaný)

      Treba HTC s WP8 nebyly spatne a ze by byly nejak extra poruchove o tom jsem necetl, jen je skoda ze uz se zadnych s timto os asi nedockame.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      HTC 8S, propadak a poruchovost uplne neskutecna, deska anebo displej,dalo by se rict ze temer neni 8S,kterou by to nepotkalo..8X jakbysmet,neustale zvedani a odlepovani displeje od unibody( dole v rohu),slezani nastriku.

    • lujetu (neregistrovaný)

      HTCJIRKA bude mít v něčem pravdu – vlastním HTC 8X a zrovna v pátek mi přišel z reklamace. Nová deska, baterie, displej i kryt a stále se v levém dolní rohu displej nadzvedává a telefon citelně zahřívá. Výdrž na baterii je taky velmi nízká. Telefon je opravdu povedený po stránce designu, ale své vady má.

  5. Cheetah007 (neregistrovaný)

    Tak strasny to zase nebude a o vystupujicim displeji pise vsehovsudy pouze jeden clovek s to lemonn na foru, slezani soft touch nastriku je pomerne caste i u jinych vyrobcu nokii nevyjimaje a taky zalezi jak se k telefinu clovek chova.

    Nic ve zlem ale s tou svou slepou nenavisti a plivanim spiny na htc to trochu prehanís

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Jeden clovek tady, v servise kazda treti 8X.To neni slepa nenavist,ale praxe.

    • Geary (neregistrovaný)

      Každej třetí a dodnes o tom nevyšel ani jeden článek? Poruchovost u těch nejhorších je maximálně kolem 8%. Jako seš známej tím lhaním, ale když už člověk lže, musí to bejt aspoň trochu reálný, takhle tě za chvilku nikdo nebude brát vážně.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Pisu „kazda treti v servise, tj. prichozi do servisu, ma problem s tim zvednutym rohem, ne kazda treti prodana.

  6. marek1 (neregistrovaný)

    htcjirka: Ty mas nejakeho znameho v autorizovanem servisu ?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *