Sledujte nás na YouTube

Grow: Indie hra ve stylu Osmos už brzy v Marketplace

Už 27. dubna se ve Windows Phone Marketplace objeví nová indie hra Grow, která staví na konceptu legendárního titulu Osmos. Grow se však neodehrává v nekonečném vesmíru, ale pod vodní hladinou. V roli malé rybky budete mít za úkol sníst další živočichy ve vašem okolí, ale pouze ty, které jsou menší než vy. Když se vám to povede, vaše rybka se zvětší a postupně si tak budete moci troufat na stále silnější „nepřátele“.

 

Nejprve začínáte v malé báňce, ale postupně se přes akvárko dostanete až do rozlehlých vod oceánu. Celkem na vás čeká 78 úrovní, které nabídnou dlouhé hodiny zábavy. K dispozici budete mít také několik vylepšení, jež vám pomohou při řešení úrovní a nezapomnělo se ani na mód Survival, ve kterém budete mít za úkol přežít co nejdéle.

Plná verze hry bude stát 56 Kč a jakmile se titul v Marketplace objeví, bleskovku aktualizujeme o odkaz. Grow už je mimochodem nějaký ten pátek dostupný pro zařízení s Androidem a soudě dle hodnocení, s titulem vývojáři slaví úspěch.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

6 komentářů

  1. johny (neregistrovaný)

    Neexistujou zadne „indie“ hry! Proboha prestante byt tak trapni. Furt indie indie.. Je to asi jako rikat o nejake hre ze je sojova, jen proto, ze soja je nejaka alternativa k masu. To ze indie subkultura hraje ruzne alternativni hry (doom je asi taky indie, mario, princ = indie ) neznamena, ze jsou to indie hry. Vratte se laskave zpatky na zidli ke slovum arkada

    • uni (neregistrovaný)

      Z Wikipedie:

      „Indie, oficiálním názvem Indická republika (anglicky Republic of India; hindsky भारत गणराज्य, Bhárat ganarádžja), je sedmá největší a s více než miliardou obyvatel druhá nejlidnatější země na světě, rozkládající se…“

      :-D

    • Jano (neregistrovaný)

      „Indie hra“ je označenie pre hry, ktoré vznikli prácou niekoľko málo ľudí, ktorí ju financovali z vlastných zdrojov, bez spolupráce s veľkým produkčným štúdiom.

      Skyrim (produkt veľkého štúdia) = „klasická“ PC hra, Super Meat Boy (produkt 3 ľudí) = indie PC hra. Angry Birds (produkt štúdia Rovio) = „klasická“ mobilná hra, Grow (produkt 2 ľudí) = indie mobilná hra.

      Označenie „indie“ sa pôvodne používalo pre nezávislú produkciu hudby či filmov, dnes sa v tejto oblasti používa viac ako označenie žánru, ale čo sa hier týka, tam ešte stále platí, že indie = nezávislo produkovaný.

    • mino (neregistrovaný)

      no skôr si vyjasný, čo skutočne znamená Indie hra….Indie hra vôbec nemusí byť arkáda

    • Anonym (neregistrovaný)

      Přiznávam, muj názor je trochu mimo (odkazuje na žánr indie, i když to už i pojmenování „indie“ ale i tak jsem trochu mimo kontext), sám jsem se hned kouknul co to je. Na druhou stranu tento název mi přijde taky dost mimo a ač se o hry zajímám (a to nejen jako konzument) už pěknou řádku let, tak tento název tu je tak poslední rok, maximálně dva. Nikdy jsem neslyšel, že by hry jako „A game with a Kitty“ nebo „Eternal Daughter“ či oldschool česká hra „Belegost“ byly indie a doufam, že se to ani v jejich spojení objevovat nebude. Už jen proto, jak je toto slovo zavádějící. Budu opravdu raději, když budeme o hrách říkat, že jsou to nezávislé projekty než „indie“

    • mimonaut (neregistrovaný)

      mě to slovo „indie“ přijde dobrý a výstižný, když vezmu paralelu s hudbou, kde se to používá taky, nebo konkrétně třeba s „indie records“, prostě tam tu souvislost vidím. Je to nový termín. Ostatně vždycky někdo prská, když se něco nějak nově pojmenuje.. Když se řekne indie projekt, hned jsem blíž..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *