Sledujte nás na YouTube

Vyšlo Grand Theft Auto: Liberty City Stories včetně podpory 3D Touch

Rockstar Games nově pro iPhony a iPady vydali další z populárních dílů série GTA, tentokrát s podtitulem Liberty City Stories. Ten původně vyšel už v roce 2005 jako devátý díl celé série a nyní se dočkal předělání pro platformu iOS. Vývojáři oproti původní verzi přepracovali textury, které jsou nyní ve vyšším rozlišení, a stejně tak se vylepšení dočkali jednotlivé herní postavy.

 

Na nových iPhonech 6s (Plus) a iPadu Pro je navíc možné hrát při 60 fps. Zvýšena byla také vykreslovací vzdálenost, stíny a světla a nezapomnělo se ani na optimalizaci pro hraní skrze dotykový displej. Kromě toho GTA: Liberty City Stories podporuje ovládání skrze bezdrátové ovladače. U iPhonu 6s (Plus) hra dokonce podporuje rozšířené ovládání skrze 3D Touch, které využijete například při řízení vozidel, zaměřování a dalších činnostech.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories je v App Store dostupné za 6,99 euro (cca 190 Kč) a podporována jsou tato zařízení: iPhone 5, 6, iPod touch 6. generace, iPad 4. generace, iPad Air/Air 2, iPad mini 2/3/4 a nejnovější iPad Pro. V dohledné době se GTA: LCS objeví také pro Android, nicméně přesný termín zatím Rockstar Games nezveřejnili.

Odkaz na App Store

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

14 komentářů

  1. lerion (neregistrovaný)

    Ok, podporuje 3D Touch. A co to zanmena, co to umi? V cem je lepsi herni zazitek nez bez teto technologie?

    • Jan (neregistrovaný)

      Viem si predstavit „polohovatelny“ plyn a brzdy, ale dalej ma uz fakt nic nenapada.

    • uni (neregistrovaný)

      Než plyn spíše aktivaci např. turba (zde tedy asi ne) nebo režimy střelby (kadence) nebo peek-skok/pop-skrčení. Ale pravdou je, že by se to mohlo v článku rozvést, přeci jen je to hodně mladá technologie a není tak v podvědomí lidí.

    • Jan (neregistrovaný)

      Ja osobne by som bral skor ten plyn. Na Xboxe som si na to zvykol a nerad by som sa toho vzdal. Okrem toho sa GTA dotykom neovlada uplne idealne a moznost trochu ubrat plyn urcite potesi. Ale je to len teoria. Na telefone a tablete sa uz nehram. (okrem Heroes Might&Magic III na iPade).

    • uni (neregistrovaný)

      Ale Xboxu resp. gamepadu máš fyzickou odezvu, odpor čudlu, zde nikoli, tedy se nemáš vazbu, na kolik stiskáváš, nehledě na to, že čudl bude mít větší počet úrovní, než displej.

      Spíše dává smysl pop gesto pro jednorázové nebo krátkodobé akce, viz režim střelby nebo pohybový úkon. Míru plynu můžeš regulovat pozicí položeného prstu v x ose (tedy obecně, nevím zda v této hře).

      Já bych docela ocenil např. v Galaxy on Line 2, kdy bych silnějším stiskem v dpadu aktivovat burs nebo časovou kompresi (už si nepamatuji, jaký to mělo princip) při cestování mezi objekty v prostoru. Takhle jsem musel mezi tu spírálu (užíval jsem fyzický dpad od Logitechu-fungovalo to perfektně) strčit prst na čudl, jen přitlačení by mi bylo pohodlnější.

    • Jan (neregistrovaný)

      Je to individualne, mozno mas pravdu, ale aj tak si nemyslim, ze tu odozvu nutne potrebujem na to aby som ten plyn vedel efektivne vyuzit. Proste cim viac tlacim, tym viac (po nejaku hranicu) to akceleruje. V praxi by to mozno bolo horsie, ale ciste teoreticky mi to pride ok. Aktivacia turba by nebola zla, ale jednak nie je vyuzivana moc casto a jednak je uplne jednoducho riesitelna inym tlacidlom. Ale hovorim, je to len teoria a v praxi by som mozno zmenil nazor.

    • uni (neregistrovaný)

      Musíš si uvědomit, že požadavek na vyšší sílu je unavující. Je nesmysl to vyžadovat u činnosti, kterou děláš hodiny. Právě proto dává smysl třeba to turbo, jednorázový jednoznačně definovaný úkon s viditelným efektem. A cílem pop gesta je právě minimalizace ovládacích prvků. Tedy pop = o jeden čudl méně je přesně ten cíl.

      Navíc nejsem si moc jistý, ale na mobilech se moc s plynem nehraje, více méně je to plný kotel/volnoběh/plná brzda, nic mezi tím. Max při využití gyroskopu, ale řekl bych, že ani RR3 tak nikdo nehraje.

    • Jan (neregistrovaný)

      Tu istu cinnost predsa robim aj pri gamepade. Stale na nieco tlacim. Nikdy to ale enrobis hodiny. Plyn uberas, pustas a podobne. Samozrejme, dnesne hry sa daju hrat aj bez toho, pretoze vsetko zvladnu asistenti a ty len naklapas telefon (a aj s tym Ti vedia asistenti pomoct). Ako hovorim, chcelo by to skusit si to, ale ja na displej pri hrani tlacim uplne bezne a problem som s tym nemal.

    • uni (neregistrovaný)

      No nevím, mě by se určitě nelíbilo dělat POP jen pro to, aby to jelo/letělo. A osobně si nemyslím, že by to i vývojáři tak udělali.

  2. kllr007 (neregistrovaný)

    Zaujimave.. Aj ked sa ale jedna o pomerne nezn ymi diel, nakoko vysiel len na PSP a teda „hernych nostalgikov“ bude rozhodne menej ako u III/VC.

    Mimo to, radsej si kupim PSP za par susnov bazaru a mozem hrat podstatne kvalitnejsie (dotykove ovladanie sa nikdy nvyrovna tlacidlam)

    • Jan (neregistrovaný)

      Verim, ze vyrovna, akurat nie v podobnych hrach. GTA na iPade sa hra fakt dost zle, aj ked pocitovo lepsie nez napriklad na Nexuse 7.

    • kllr007 (neregistrovaný)

      Tak samozrejme hovoril som o GTA… A tam tlacidla vzdy budu lepsie.. Pripadne pozeram ze na droida je PPSSPP, co je PSP emulator a presne tato gamesa funguje ok, takze ako vravim, podla mna zbytocny port (teda nie zbytocny, ale rozhodne nema taky potrencial ako GTA III/VC/SA, co boli na fonoch taky ten WOW efekt)

    • Jan (neregistrovaný)

      Tak to urcite nie. Prave som o tom cital inde a ta hra by mala podporovat aj externy ovladac, takze Ti vlastne nic nebrani hrat to na iPhone s tlacidlami. PSP je mozno lepsia volba, ale ak uz mas iPhone …

    • uni (neregistrovaný)

      kllr007: Takhle, kde se dá koupit hra do emulátoru?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *