Sledujte nás na YouTube

Google dá vývojářům možnost rozdávat promo kódy ke svým aplikacím, má to však svá omezení

Dárkové vouchery a promo kódy jsou skvělou metodou, jak přimět zákazníky k nákupu zboží a služeb, navíc jsou i příjemným dárkem, třeba k narozeninám. Ve světě obchodu Play tato možnost dlouho chyběla, nyní však Google dává vývojářům možnost vydávat ke svým aplikacím promo kódy.

  

Ty mohou být použity jako výhra v soutěžích, nabídnuty uživatelům k otestování a ohodnocení aplikace, nebo právě k obdarování přátel. Počet kódů bude omezen na celkové 2000 ročně a vývojáři jich mohou vydat maximálně 500 v každém čtvrtletí. Nevyužité kódy se pak do dalších čtvrtletí nepřevádějí.

  

Vývojáři také budou moci nastavit platnost, jež bude maximálně jeden rok. V jejich rukách také bude možnost platnost kódů pozastavit z jakýchkoliv důvodů, a pak je znovu obnovit. Nutno také poznamenat, že promo kódy budou platit pouze na věci, například vylepšení ve hrách a speciální předměty, nepůjde je použít na předplatné služeb.


David Preiss

Student vysoké školy žijící v Praze. Rád zkouší nové věci a neustále šilhá po novém telefonu, i když ho nepotřebuje. Fanoušek Elona Muska a jeho projektů, především pak vozů Tesla. Rád běhá, plave a odpočívá na gauči.

2 komentářů

  1. 2000…pro aplikace s miliony stazeni celkem smesne. O_o

    • Tony (neregistrovaný)

      A čo tak 2000 pre začínajúcich vývojárov s ledva 1000 downloads? Myslím, že skvelý krok od Googlu. :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>