Zaruční oprava šedivky SGS3
Napsal: úte bře 18, 2014 20:07
- Ahoj, v prosinci jsem si koupila nový Samsung Galaxy S3, šedý dovoz - podle IMEI Rakouská distribuce... Po dvou měsících užívání se zasekl, vypl a teď se jen protáčí úvodní obrazovky a nejde zapnout. Přítel trochu rozumí technice, tak se na to mrkl, udělal všemožná resetování, nahrání jiných softwarů a kdesi cosi, pořád to nešlo - no trochu zagooglil a přišel s tím, že se jedná o chybu eMMC modulu a je to prostě vadný kus. Jestli to je opravdu tato vada, tak je třeba výměna základní desky za 4200kč (info od VSP data, bohužel ho nemohou záručně opravit, protože je z šedého dovozu..).
No pointa je, že jsem mobil reklamovala u prodejce, který ho zaslal do servisu v Německu, který mi ho vrátil s tím, že na mobilu je mechanické poškození, tím pádem nebyl užíván v souladu s uživatelskou příručkou a záruka se neaplikuje - na problém se ani nepodívali. Ano, mobil má asi tak 3mm crack v růžku na displeji, s tím souhlasím, ale nesouhlasím s tím, že s tím vada telefonu jakkoliv souvisí. Kontaktovala jsem proto Samsung, který mi ale řekl, že jejich záruční politika (pro celou EU) je taková, že i kdyby vada stroje nesouvisela s mechanickým poškozením, nebudou se tím vůbec zabývat, dokud mi neopraví displej (samo za peníze) a až potom by se teda podívali na tu mnou deklarovanou chybu a případně ji záručně opravili. No a jelikož dispej+motherboard je už jako nový telefon kdybych to platila, tak tenhle jejich postup nemá cenu. Hlavně ten displej ani opravit nechci, je to fakt v růžku skla mimo obrazovku, 3mm a nic to není.
Chci se proto zeptat, jestli vůbec mám ještě nějakou naději na nějakou záruční opravu a co mám dál dělat, nebo jsem prostě kvůli tomuhle pár mm prasknutí v rohu v háji a se záruční opravou se mohu rozloučit...
Díky moc...