Platba ve store přes Vodafone

Tipy, triky, neoficiální postupy a užitečné návody pro Windows Phone
Post Reply
Slide
nováček
nováček
Posts: 5
Joined: Thu Oct 03, 2013 10:26
Zařízení: Lumia 920

Platba ve store přes Vodafone

Post by Slide »

Zdravím,

chtěl jsem si koupit aplikaci do své Lumie 920 a jako platební prostředek využít m-pěněženku u Vodafone. Bohužel na mě vyskočila hláška, že platbu nelze provést, protože došlo ke ztrátě mobilního připojení(viz https://www.dropbox.com/s/esm9gps07i3pv ... 8_0001.png" onclick="window.open(this.href);return false;). Připojen jsem byl na stabilní wifi, což by podle infa na webu vodafonu mělo stačit, tzn. neměly by být striktně vyžadovány mobilní data. Nákup jsem se snažil několikrát opakovat bez úspěchu.
V prodejně Vodafonu mi řekli, že než mi budou moct vůbec provést nějaký servisní zásah, tak si mám aktivovat mobilní data(v současné době je mám blokované) a vyzkoušet to přez ně, do čehož se mi ale moc nechce, protože mi přijde absurdní platit za službu, kterou nechci, jen aby vůbec mohli diagnostikovat problém. Chtěl bych se proto zeptat, jestli s tímto problémem máte někdo zkušenosti případně jestli se vám daří nakupovat aplikace přes m-peněženku s připojením na wifi.
Děkuji za případné odpovědi. :wink:
finchcz
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Posts: 384
Joined: Fri Oct 11, 2013 22:42
Zařízení: Samsung Galaxy A5 (2017), Lumia 920 (WP8.1)

Platba ve store přes Vodafone

Post by finchcz »

sice uz trochu pozde... ale ma zkusenost je takova, ze kdyz chci neco koupit, musim mit zapla mobilni data. pres wifi to pravdepodobne proste nejde (nevim, jaka je technicka sranka veci, ale slovo demence v tomto pripade ne a ne dostat z hlavy)...
sambi
přispěvatel
přispěvatel
Posts: 58
Joined: Tue Jan 14, 2014 18:37
Zařízení: Lumia 535 a Lenovo A7000

Platba ve store přes Vodafone

Post by sambi »

U Vodafone je to celé nějaké divné.
Psal jsem před 3 dni na jejich podporu, zda tuto službu podporují, jako má T-mobile m-bank.
Ve Windows Phone v peněžence mám Vodafone, ale nešlo to.
Ze zákaznické podpory mi odpověděli:

Dobrý den,

je nám líto, ale bohužel Vám nemůžeme potvrdit, zda a případně kdy budeme tuto službu nabízet. Všechny novinky naším zákazníkům vždy sdělujeme včas prostřednictvím médií či tiskovou zprávou společnosti. Děkujeme za pochopení.
Post Reply

Return to “Tweaky a návody”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests