iPhone pro Wisbar Advance (Desktop) skin

Vaše homescreeny, tipy na pěkná témata, rady, tipy, návody...
Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor
Zařízení: ---

iPhone pro Wisbar Advance (Desktop) skin

Post by Jiří Hrma »

Na XDA-Devu se objevil velice pekny iPhone skin pro Wisbar a Wisbar Advance Desktop (vcetne skinu pro DialPad)

Image Image

Navod na instalaci naleznete zde, stejne jako odkazy ke stazeni (Rapidshare)

Cela galerie k tomuto skinu je na flickru

Je to urcene pro QVGA zarizeni. Skin pro Wisbar funguje i na VGA (obsahuje highres soubory), dialpad ale bohuzel ne. Zkusim to resiznout, aby to bylo pouzitelne i na VGA (dialpad)
Kora
nováček
nováček

Post by Kora »

jak to téma mám nainstalovat , požívam TREO 750s WM 5 a zátím jsem úplnej nováček , tak prosím poraďte
Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor

Post by Jiří Hrma »

Vzdyt odkaz na navod mas v prvnim prispevku (a ta anglictina tam neni vubec slozita) :!:
Kora
nováček
nováček

Post by Kora »

Pro mně ,ale je složitá až moc :-(
Jiří Hrma
šéfredaktor
šéfredaktor

Post by Jiří Hrma »

Pro instalaci:
stahnete rar soubory a rozbalte je treba na plochu
Tak tady to v rychlosti mas, snad uz si s tim ted poradis

Pro wisbar advance desktop
nakopirujte slozku osx_WAD folder do adresare Themes/desktop/
(root/Themes/Desktop/osx_wad/) a pak tenhle skin vyber v nastaveni Wisbaru Advance - Desktop plugin.

Pro wisbar advance
Nakopirujte slozku osx_WA folder na pametovou napr. na pam. kartu. Spuste nastaveni wisbaru v nabidce programs/wisbar advance/wisbar advance settings… vyberte custom theme, kliknete na customize a zmacknete tlacitko import theme.. vyberte soubor osx_wa.skin ktery se nachazi ve zminenem adresari a potvrdte Ok.

Pro dialpad skin
Nakopirujte cab soubor do vaseho pocketpc, nainstalujte a pak restartujte zarizeni
Maasha
nováček
nováček

Post by Maasha »