Stránka 2 z 3

RE: Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 02, 2011 6:08
od p.a.Ť.o
Kluci sikovni, pekne vam to jde :-)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: pon srp 08, 2011 11:11
od Martin Suchan
Pekne, co takhle zalozit nejaky hostovany projekt treba na GIThubu, neboo GoogleCode, nasekame tam tickety a muzeme to zacit vyvijet... i kdyz bylo by asi nejlepsi se nejdrive nekde sejit a dohodnout datovy model, jak ukladat vychozi levely, co to skriptovani rozhovoru a animaci?, jak ukladat reseni, savy, replaye mistnosti a pripadne zda tam delat v prvni verzi i nejakou webobou tabulku/sluzbu nejlepsich reseni?

-- doplnění předchozího příspěvku (pon srp 08, 2011 12:25) --

Moje technologicke demo - take jen jeden level - sice tam funguje ovladani ryb a hraje hudba (!), ale zadne animace.
Na hlavni obrazovce vede kazdy klik do onoho levelu, zpatky se dostane clovek klikem na World. funguji tam ovladaci sipky a prepinani ryb + fyzika predmetu, nefunguje nijak umirani.
Spaghetti code included, radeji to nezkoumejte, je to jen sbirka pokusu! :oops:

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: pát srp 12, 2011 14:16
od Paulos
Souhlasím, bude nejspíš lepší si všechno dopředu promyslet. Co třeba přes IM? I když vím, že když se s někým zakecám, tak už se obvykle neřeší vůbec nic, takže asi něco jiného. :tlem: Google Wave je teď taky pasé, ale docela dost se z těch věcí zachovalo v Google Docs, takže třeba nějaký sdílený dokument.

A můj osobní názor na některá témata?
  • Některé ty LUA skripty jsou vskutku šílené. :)
  • Silverlight vs XNA - pro hru jednoznačně XNA a to jednak proto, že pro 2D hry je dostatečně uzpůsobeno a spoustu věcí ten framework dokáže rozpoznat a udělat velice snadno. A další obrazovky? No, touha udělat je celé v XNA mě docela hlodá :)
  • - na druhou stranu, pokud se dobře napíše základní herní kód, pak půjde relativně snadno přenést hru z jednoho prostředí do druhého - můj názor
  • Výchozí levely nadefinujeme v XML za pomocí XNA Content Pipeline a předpřipravených tříd. Pokud pak bude nutné ještě něco malého dodělat, udělá se to pak v inicializačním kódu každé úrovně.
  • - s čímž souvisí programování rozhovorů a animací. Ten animační kód, co jsem upravil, se bude muset hodně upravit, kdybychom ho chtěli použít, no a rozhovory? napíšeme jednoduchý plánovač...
  • - a v podstatě mnoho věcí z FF-NG by se dalo prostě přepsat do C#, teď jenom mít aspoň jednoduchou představu, jak to chceme udělat...
Jen tak pro zajímavost: Tohle píšu v momentě, kdy se koukám na zdrojový kód FF-NG a točí se mi z něj hlava. :grin:

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 16, 2011 10:06
od Martin Suchan
Ted me jeden clovek upozornil na zajimavou vec:
"#GPL licence původního projektu FF NG, není v Marketu dovolená. Co s tím?" :?:

http://arstechnica.com/microsoft/news/2 ... ld-too.ars" onclick="window.open(this.href);return false;

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 16, 2011 11:28
od Ahurmen
Tak jedině si musíš zažádat o povolení autorů původní hry, zda by jsi mohl port na marketplace uveřejnit jako Freeware.

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 16, 2011 14:46
od Paulos
Necroman píše:Ted me jeden clovek upozornil na zajimavou vec:
"#GPL licence původního projektu FF NG, není v Marketu dovolená. Co s tím?" :?:
http://arstechnica.com/microsoft/news/2 ... ld-too.ars" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeden člověk, vždyť to jsem byl já! :-D Zažádat autory není špatný nápad, jen se trochu bojím, že to nakonec budou muset schválit v ALTARu (tvůrce původní hry - aha, takhle to bylo myšleno. V tom případě souhlas.).

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: ned srp 21, 2011 11:58
od Martin Suchan
Jenom maly upate, ze se neco deje - prave ted se domlouvame s Paulosem na ruznych detailech projektu, ja studuji zaklady XNA (diky Tomáši Slavíčkovi za super screencasty :) ) a k tomu vybirame nejaky ten hosting a cekame, co Altar rekne na ty problemy s GPL licenci vs WP7 Marketplace.
Zatim davam jeden screen, ktery uz je vykreslen v XNA. Uz se snazim to rozdelovat do logickych celku, aby to nebyl spagetovy kod :)
Obrázek

Trochu ted narazime na velikost vysledneho XNA, ktere ma pro 8 levelu s hudbou, zvuky a obrazky uz 60MB, coz je problem, protoze limit na aplikaci je 256 MB, pokud vim. Nevite nekdo tipy, jak usporne vlozit do aplikace asi 3000 malych obrazku, 2000 par-vterinovych zvuku a 10 asi minutovych hudebnich stop?

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: pon srp 22, 2011 14:49
od damu
Mne se povedlo vlezt do limitu 50MB na Android Marketu. :) Nevesel se jen holandsky dabing a intro video.

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: pon srp 22, 2011 16:31
od Paulos
Včetně nových levelů z Fish Fillets NG? Jak? :)
Používáš nějakou extra metodu pro kompresi grafických a zvukových souborů? Na WP7 nejsou tak přísné limity, co se týče velikosti (můžeme jít i do 200MB), takže bychom se nakonec mohli vlézt. Ale jen by mě zajímalo, jak jsi to řešil ty.

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 8:49
od damu
V dobe, kdy jsem delal rybicky, mela data 110MB (nebyl tam jeste ten holandsky dabing a intro video jsem pro jednoduchost ignoroval). Zmacknul jsem je na cca 43MB tim, ze jsem mp3 prekonvertoval do nizsi vzorkovaci frekvence (ztrata kvality, ale na mobilech to snad ani neni slyset), obrazky png jsem jeden po druhem otevrel a prevedl je z full color na paletove tak, aby vypadaly porad vicemene stejne. Puvodni data totiz byla paletova a hra byla delana tak, aby v jednom levelu bylo maximalne 256 barev (unikatni barvy ve vsech obrazcich, ktere jsou prave na jedne obrazovce). Tak, aby FF fungovaly i na Win95 v kancelarich. :)
Pokud je na WP7 marketu limit 256MB, tak se tam snad ta data musi vejit uplne cela beze zmeny, ne? Nebo si je XNA prevadi do nejakeho sveho nativniho formatu?

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 10:38
od Paulos
XNA to převádí, ale jde poměrně snadno nastavit, aby nepřevádělo nic, a jde načítat PNG soubory. Těch 60MB bylo po převodu do texturového formátu XNA, který je nekomprimovaný docela hodně velký. Bez převodu by se to mělo celé vejít i s holandštinou a intrem. Každopádně díky za rady, zkusíme to ještě zmáčknout.

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 14:07
od Pavel Štrobl
Super jen tak dál. Držím palce. :)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 17:01
od Paulos
Tak nejen že zkusíme. Úspěšně jsem všechnu grafiku smrsknul asi na 41MB a kdybych ubral některé přidané levely a holandštinu (které stejně kvůli licenci nebudeme moci použít), tak si troufám tvrdit, že bychom se s celou hrou taky vlezli do 50MB :)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 17:21
od Ahurmen
50 Mb to snad nemá ani na PC ne? :)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 17:29
od Paulos
To by ses divil :) Na PC mají Fish Fillets NG něco přes 160MB. Grafika z toho zabírá asi 60MB, zvuky a mluvení rybiček 90MB (započítávám i holandštinu), hudba 8MB (OGG).

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte srp 23, 2011 21:48
od Ahurmen
Aha, tak to pak jo :)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: čtv srp 25, 2011 10:55
od Martin Suchan
To je vyzva - jen me napada, je vubec v CR 1000 zaktivovanych mobilu s WP7? :)
http://msdn.microsoft.com/cs-cz/hh410158" onclick="window.open(this.href);return false;
Marketplace je konečně dostupný i pro vývojáře v České republice. Využij jedinečné příležitost být mezi prvními.

Zaregistruj svou aplikaci včas a vyhraj jednu z mnoha cen! Vyhrává každý, kdo získá 1000 stažení do 15.12.2011.

Nejúspěšnějsí aplikace (nejvíc stažení) pak vyhrává hlavní cenu v podobě umístění aplikace jako preferované za ČR na 1 měsíc na Marketplace.

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: pát zář 02, 2011 13:08
od Tomáš Slavíček
Jen doplním k tomu odkazu (koukám, že jsi to dával i sem): Počítají se prý všechny stažení z celého světa, plných verzí i trial verzí dohromady. To už by se možná dalo nastřádat i těch 10 tisíc ;)

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte led 31, 2012 0:30
od damu
Tak Apple rybičky schválil. :)

http://itunes.apple.com/app/fish-fillet ... 27132?mt=8" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek

Obrázek

Port hry Fish Fillets na WP7

Napsal: úte led 31, 2012 7:49
od zune85
Hmm 121MB pekne