Problem s nahráváním

Procesor, grafický akcelerátor, Wi-Fi, fotoaparát, správa paměti, GPS navigace...
Odpovědět
Gordon
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon pro 22, 2008 12:52

Problem s nahráváním

Příspěvek od Gordon »

Zdravim,
jsem uplný začátečník :( ... Nezváldám ani základní věci jako instalaci nových programů. Chtěl jsem si přidat vlastní město, ale nedokážu naistalovat Frameworky ... ten editor počasí jsem zvládl, ale ty frameworky prostě nevím jak. Stáhnu je, nainstalují se mi do PC, pak to napíše něco, že mám připojit MDA, ale prostě nevím co tam mám nahrát ...

Za radu díky ...

EDIT:tak jsem zjistil, ze problem bude asi vtom, ze se to tam nahrava nejak pres activesync (AS), jenze nemuzu MDA prinutit aby me pres AS pripojil ... Stahl jsem ho z CD co bylo v krabici, ale kdyz pripojim MDA k PC a resi se to nejakou utilitou trubleshoot, tu spustim a napise to neco i DHCP a IP adresou, ale nemuzu to nikde najit a nastvit :(

Když to projede trubleshooter tak to vypíše tohle asi jako "chyby"

Unable to obtain an IP address for the device. Get up-to-date solutions to common IP address problems. Please click the following link:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65461
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Unable to establish a connection between the PC and the device. Get up-to-date solutions to common connection problems. Please click the following link:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65257
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
spermosh
smartstar
smartstar
Příspěvky: 811
Registrován: pon říj 13, 2008 10:48
Zařízení: HTC One X+
Bydliště: Praha 10

Problem s nahráváním

Příspěvek od spermosh »

Gordon
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon pro 22, 2008 12:52

Problem s nahráváním

Příspěvek od Gordon »