Reklamace Nokia Lumia
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
To se preci vi
Reklamace Nokia Lumia
Zítra si zajedu do Arvata osobne, jsem zvedavej, jestli me vubec vyslechnou. Uz me jako vazne serou. Nic neopravili, poskrabali display a jeste navic ted mi nechutne vrze kryt u spouste fotoaparatu. Uplne se to tam da krasne prohnout. Hruza. Jestli Arvato nebude reagovat jedu do Nokie a pak na ČOI.
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Ja uz jsem to psal nekolikrat,Arvato v CR jsou neskutecna prasata,i amater by rozebral a opravil telefon lepe nez oni.
Reklamace Nokia Lumia
Mno, tak to vypadá, že mi konečně napotřetí! opravili Lumii:
1. reklamace - nejdou zvuky, lépe řečeno jsou přerušované, restarty zařízení, drnčení vibrací
Telefon vrácen, opraveno drnčení, přehrán FW, zvuky stále nejdou.
OK tady bych ještě jakž tak pochopil, že nejprve zkusili přehrát FW, ale proč si to pak nevyzkouší, že to skutečně pomohlo. Zvlášť když jsem v servisu jasně řekl, že to snadno poznají, pokud si pustí navigaci.
Trvalo týden, v protokolu bylo dotažení šroubků nebo tak něco + přehrání FW.
2. reklamace - zvuky + restarty. Upřesnil jsem, že telefon se podle mne navíc moc zahřívá a pak právě se restartuje.
Vyměněn reproduktor, + FW, vada samozřejmě trvá stále, trvalo týden a půl. Poučen z předchozí reklamace jsem si chtěl vyzkoušet na místě, ovšem telefon byl do mrtě vybitý a já neměl čas tam čekat...
3. reklamace
Znovu jsem vrátil, stále stejný problém a někokrát jsem řekl ať si tam napíšou, že chci aby to předtím než mi to dají fakt vyzkoušeli + že chci dodat telefon nabitý, abych si na místě ověřil, že to funguje.
No a teprve teď se to tedy podařilo, telefon byl nabitý a někdo ho skutečně spustil, takže to asi zkoušel.
V protokolu výměna AV flex.
A trvalo to jen tři dny...
Pokud by postup při třetí reklamaci zvolili hned, byl jsem velmi spokojený zákazník. Takhle si o nich myslím, že to jsou absolutní pitomci a jsem zklamán amaterismem servisu, který mi dvakrát vrátí mobil, se stejnou závadou, která se jasně projevuje. To si to proboha v tom servisu nikdo nevyzkouší? Vždyť si přidělávají práci sami sobě a to nemluvím o nákladech, které jdou komplet za nimi, protože je to reklamace!
Jo a ještě abych byl adresný mluvíme o Arvatu, tedy tom hlavním servisu - předával jsem sice v Cellnetu, ale tam mi vždy jen sdělili, že oni nic, oni to pouze posílají dál a ani to po Arvatu nemohou zkontrolovat...
1. reklamace - nejdou zvuky, lépe řečeno jsou přerušované, restarty zařízení, drnčení vibrací
Telefon vrácen, opraveno drnčení, přehrán FW, zvuky stále nejdou.
OK tady bych ještě jakž tak pochopil, že nejprve zkusili přehrát FW, ale proč si to pak nevyzkouší, že to skutečně pomohlo. Zvlášť když jsem v servisu jasně řekl, že to snadno poznají, pokud si pustí navigaci.
Trvalo týden, v protokolu bylo dotažení šroubků nebo tak něco + přehrání FW.
2. reklamace - zvuky + restarty. Upřesnil jsem, že telefon se podle mne navíc moc zahřívá a pak právě se restartuje.
Vyměněn reproduktor, + FW, vada samozřejmě trvá stále, trvalo týden a půl. Poučen z předchozí reklamace jsem si chtěl vyzkoušet na místě, ovšem telefon byl do mrtě vybitý a já neměl čas tam čekat...
3. reklamace
Znovu jsem vrátil, stále stejný problém a někokrát jsem řekl ať si tam napíšou, že chci aby to předtím než mi to dají fakt vyzkoušeli + že chci dodat telefon nabitý, abych si na místě ověřil, že to funguje.
No a teprve teď se to tedy podařilo, telefon byl nabitý a někdo ho skutečně spustil, takže to asi zkoušel.
V protokolu výměna AV flex.
A trvalo to jen tři dny...
Pokud by postup při třetí reklamaci zvolili hned, byl jsem velmi spokojený zákazník. Takhle si o nich myslím, že to jsou absolutní pitomci a jsem zklamán amaterismem servisu, který mi dvakrát vrátí mobil, se stejnou závadou, která se jasně projevuje. To si to proboha v tom servisu nikdo nevyzkouší? Vždyť si přidělávají práci sami sobě a to nemluvím o nákladech, které jdou komplet za nimi, protože je to reklamace!
Jo a ještě abych byl adresný mluvíme o Arvatu, tedy tom hlavním servisu - předával jsem sice v Cellnetu, ale tam mi vždy jen sdělili, že oni nic, oni to pouze posílají dál a ani to po Arvatu nemohou zkontrolovat...
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Bohuzel,Cellnet musi nejen L920 odeslat do Arvata,kde veskere opravy provadeji..
Reklamace Nokia Lumia
Tak mám zase problém. Jak jsem mel problemy s Arvatem, ze mi poskrabali display, tak jsem se na to vykaslal, ale strasne me vrzal kryt, hlavne u spouste fotaku. Tak jsem zajel do CellNetu a tam mi to ho za hodku vymenili. No ale ted uz mi zase zacal vrzat. Mate svuj kdyt pevny, nikde Vam nevrze ani kdyz na nej zezadu zatlacite, nemate tam jako trosku vuli?
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Musim zaklepat u obou Lumii koupenych z listopadu ani jedna malicko nevrzne.Nejen na to jsem u telefonu haklivy.
Reklamace Nokia Lumia
Ale je divny, ze to dela i vymene krytu. Jakoby chybelo neco uvnitr telefonu, ze to tak nedoleha. No asi to zkusim znova do CellNetu, snad to nebudou posilat do Arvata, tam uz nikdy.
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Protoze gumicka o kterou se ma kryt opirat je soucasti ramu displeje.Ale je divny, ze to dela i vymene krytu
Reklamace Nokia Lumia
takze si myslis, ze tam tu gumicku nemam?
-
- smartmaniak
- Posts: 12222
- Joined: Tue Feb 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Location: Praha
Reklamace Nokia Lumia
Ale mas,je zalita v ramu tela displeje.Muze byt vymackana,malo vystoupla,vim ja takto na dalku?..
Reklamace Nokia Lumia
Dodatek k předchozímu:
Tak jsem to Arvato přeci jen trochu "přechválil" Zvuky v navigaci mi fungovaly jen tu chvíli co jsem to zrovna testoval, asi se to nějak vzepjalo na tu chvíli... Včera jsem někam jel a samozřejmě to nejde.
Takže to vypadá že jdu Lumii rovnou vrátit, protože nekonečný seriál opravování mne už předstal bavit...
Chjo. Přitom jsem s ní tak spokojený kromě téhle blbosti, to mne fakt štve!
Tak jsem to Arvato přeci jen trochu "přechválil" Zvuky v navigaci mi fungovaly jen tu chvíli co jsem to zrovna testoval, asi se to nějak vzepjalo na tu chvíli... Včera jsem někam jel a samozřejmě to nejde.
Takže to vypadá že jdu Lumii rovnou vrátit, protože nekonečný seriál opravování mne už předstal bavit...
Chjo. Přitom jsem s ní tak spokojený kromě téhle blbosti, to mne fakt štve!
Reklamace Nokia Lumia
Jí vrať a když koupíš novou, ještě ušetříš, dík tomu jak spadla cena
Reklamace Nokia Lumia
presne moja rec
Reklamace Nokia Lumia
Tak jsem si nechal asi pred mesicem vymenit kryt v CellNetu. Jenomze my zacal zase nechutně skřípat. Tak jsem mel dneska čas a odvezl jsem jim to tam znova. Dal jsem to na express opravu, ale oni mi zavolali, ze to musi poslat do Arvata. To zas bude, jsem zvedavej, jak mi to tam zase zk.rvej
Reklamace Nokia Lumia
Ahoj všem, máte někdo zkušenosti s odstoupením od kupní smlouvy u Alzy? Telefon mám kupovaný přes firmu kde pracuji a je tedy na faktuře uvedena firma jako kupující, já jsem platil jen cenu bez dph, ale firma to zaplatila alze i s dph. Nemáte s tím někdo zkušenost jestli v tomto případě si mohu vše vyřešit sám a nebo musím odstoupení brát opět přes firmu?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
Reklamace Nokia Lumia
Mám to s telefonem podobně,domnívám se,že s doklady o koupi vystupuješ jako zástupce firmy a není co řešit. Přece se tam kvůli takové konině nepožene majitel či jednatel společnosti, alespoň já nikdy neměl problém když jsem řešil reklamaci, nikdo se nescháněl po tom, zda je faktura firemní nebo soukromá.
- Daniel Fibikar
- smartmaniak
- Posts: 1482
- Joined: Mon Feb 12, 2007 10:54
- Zařízení: Microsoft Lumia 950
- Location: Liberec
Reklamace Nokia Lumia
Na základě žádného zákona dle Obchodního zákoníku nemáš nárok na odstoupení od kupní smlouvy, takže pokud byl telefon nakoupený na IČ nic s tím neuděláš. Toto se vše řídí Obchodním zákoníkem nikoliv Občanským zákoníkem.
Reklamace Nokia Lumia
Na rok na to nema... ale zalezi od obchodnika, ktory ti to predal
- Daniel Fibikar
- smartmaniak
- Posts: 1482
- Joined: Mon Feb 12, 2007 10:54
- Zařízení: Microsoft Lumia 950
- Location: Liberec
Reklamace Nokia Lumia
To ano, ale zrovna Alza se k tomu takto povětšinou staví, asi jako většina obchodů.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests