Postup Reklamace LUMIA 920

Diskuzní fórum věnované smartphonům Nokia Lumia 930, 925, 920 a 900.
vozichrom
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 03, 2013 15:32
Zařízení: Lumia 920

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od vozichrom »

Tak už se mi ozvali ze SETOSU s tím, že telefon do cca 10 dnů opraví. Připadá mi, jakoby to zkoušeli. No uvidíme, obratem jsem je upozornil, že jsem požadoval a požaduji výměnu. Mám obavy aby nepřišli s tím, že je to neoprávněné, že jsem to tomu telefonu vlastně udělal já. Handrkování není zrovna moje hobby, ale asi mi nic jiného nezbude :(.
vozichrom
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 03, 2013 15:32
Zařízení: Lumia 920

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od vozichrom »

Tak mi telefon vrátili s tím, že se závada neprojevila, když přišel tak opravdu nevrzal, ale jak jsem ho zapnul a trochu zahřál tak je to tu znovu. Řekl bych, že ho měli určitě rozdělaný, protože šroubky se mi zdají nějaké stříbrnější než předtím. No uvidíme, napsal jsem jim trochu ostřejší mail. Asi si budu muset udělat výlet do Prahy nebo se s tím smířím. Každopádně zklamání z jejich přístupu, bral jsem tam už druhý mobil, s takovou už nikdy víc.
Mesiah
nováček
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: čtv zář 17, 2009 16:43
Zařízení: HTC Touch Diamond2

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od Mesiah »

Mam podobnou zkusenost s Nokii 820 - nefunkcni nfc a lupani ve sluchatku... Telefon byl 3x na reklamaci a po treti reklamaci (to uz jsem vedel, ze jde o zavadu do pul roku a mam pravo zadat novy kus a to jsem take pozadoval) se mi vratil s tim, ze zavada se neprojevila a vse najednou fungovalo... Pro me to je minimalne zvlastni - nfc jsem testoval s lumii 920, htc 8x, samsung s4, zte grand x in. Ale telefon relativne funguje, jen protistrana si stezuje, ze me blbe slysi - z celeho reklamacniho procesu jsem znechuceny, ale asi to budu muset znovu projit...
vozichrom
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 03, 2013 15:32
Zařízení: Lumia 920

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od vozichrom »

Je to očividné obejití zákona, klamným vyjádřením servisu. Teď jsem navíc objevil další chybu, která mne asi trápí nejvíce a to ta, že telefon uvedli do továrního nastavení a mně se nyní nezobrazují aktualizace na Amber, takže mi chybí základní funkce, které jsem používal. Nevíte jestli se dá nějak aktualizace vyvolat mimo kontrolu aktualizací ?
Manek49
smartguru
smartguru
Příspěvky: 708
Registrován: čtv led 13, 2011 22:40
Zařízení: iPhone 5C
Bydliště: Horní Branná

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od Manek49 »

Pokud provedli jen HR, tak ti Amber určitě zůstal, jen musíš počkat na aktualizace systémových aplikací, nebo je vyvolat ručně třeba přes SyssApp Pusher.
vozichrom
nováček
nováček
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 03, 2013 15:32
Zařízení: Lumia 920

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od vozichrom »

Manek49

diky měl jsi pravdu a SyssApp Pusher fakt pomohl :)
Manek49
smartguru
smartguru
Příspěvky: 708
Registrován: čtv led 13, 2011 22:40
Zařízení: iPhone 5C
Bydliště: Horní Branná

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od Manek49 »

Není zač :)
Uživatelský avatar
Royce
nováček
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pát říj 04, 2013 6:43
Zařízení: NOKIA Lumia 920

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od Royce »

Ještě jsem tuším někde slyšel že při platbě kartou může sloužit jako doklad i výpis z účtu s danou položkou :) a prodejce už si musí účtenku dohledat...
Jimmik
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: stř srp 24, 2011 9:16
Zařízení: LG V20
Bydliště: Karb

Postup Reklamace LUMIA 920

Příspěvek od Jimmik »

Ahoj, mám dotaz. Telefon se mi i po opravě v reklamaci stále vrže, prehrivá a vybíjí (zřejmě hardwarový problém), navíc mi přestala zničehonic svítit dioda. Telefon dám na reklamaci, ale jedná se už o třetí reklamaci.
první: vrzání krytu, uvolněná baterie
druhá: vrzání krytu prosvítání podsvícení, přehřívání a rychlé vybíjení
třetí tedy bude vrzání, přehřívání a nesvítící dioda.
Vrzání se stále vrací a ač to někomu nevadí tak mě to neskutečně vytáčí. Nevěřím že se po opravě nevrátí. Navíc vybíjení bez příčiny není taky nic moc.
Mám nárok na odstoupení od smlouvy? Vždy jsem reklamoval přímo v servisu ne přes prodejce. Pokud mám nárok, jak mám postupovat? Telefon mám z internetového obchodu
Odpovědět

Zpět na „Nokia Lumia 930/925/920 a 900“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů