TOPlist

Dead Trigger 2 oznámen: Ve spojení s Tegrou 4 nabídne nebývalý herní zážitek

Představovat brněnské studio Madfinger Games by zřejmě bylo nošením dříví do lesa. Jedná se o skupinu vývojářů, kteří opět dokazují, že význam českého herního průmyslu není poplatný velikosti naší země. Mezi jejich nejznámější tituly patří série Samurai, velmi dobře přijatý Shadowgun a obdobně úspěšný Dead Trigger. Právě o posledním jmenovaném bude řeč.

Ačkoliv hra nevsází na nijak originální myšlenku, z průměru ji vytahuje provedení, které je zkrátka výborné. Skvělá grafika je doplněna kvalitní optimalizací a návykovou hratelností, přičemž této kombinaci napomáhá fakt, že titul je šířen zdarma. Zjednodušeně řečeno nafasujete zbraň, úkol (vydrž tři minuty, prostřílej se tam a tam…) a vaším úkolem je postarat se o hordy útočících zombie, jenž by na rozdíl od vás (následuje redakční porada ohledně shody podmětu s přísudkem, jelikož (ne)životnost slova zombie je opravdu námětem pro diskuzi) neměli ze situace vyváznout naživu.

  

S oznámením vysoce výkonného čtyřjádrového procesoru NVidia Tegra 4 se dalo očekávat, že se opět objeví hra demonstrující schopnosti tohoto čipu. Americký gigant NVidia se rozhodl oslovit právě české studio Madfinger Games, se kterým má již podobnou zkušenost s původním Shadowgun optimalizovaným pro Tegru 3. Díky tomuto se brzy dočkáme nástupce populární střílečky, jejíž vývoj již nějakou dobu běží a ke konci by se měl dostat během druhého čtvrtletí letošního roku. Použitým enginem nadále zůstane Unity Engine a dá se očekávat, že zpočátku hra nebude dostupná jinde, než v obchodě Tegra Zone. Mnoho dalších informací k dispozici není, čekání na ně nám ale zkrátí krátká ukázka natočená na referenčním tabletu s Tegrou 4 během probíhajícího veletrhu CES.

Autor článku Martin Pavlović
Martin Pavlović
O technologie se zajímám odjakživa. Kromě nich mě baví také urbanismus a městská mobilita, hudba a společenská témata. Nejraději trávím čas v sedle kola, na kulturních akcích, s analogem v ruce nebo doma u knih, filmů i videoher.

Kapitoly článku