Sledujte nás na YouTube

Další kolo prodeje OnePlus One bude 17. listopadu: Výrobce se omlouvá za přetížené servery

Pondělní „bezpozvánkový“ prodej telefonu OnePlus One způsobil nebývalý zájem, což způsobilo výpadky serverů a spousty nevyřízených objednávek. Neúspěšným zájemcům se společnost omlouvá a nabízí alternativní termín, na nějž podle zprávy na svém blogu servery náležitě připraví. Příští vlna prodejů se rozeběhne v pondělí 17. listopadu opět v 16:00 středoevropského času.

 

I přes tyto komplikace se v pondělí společnosti OnePlus podařilo prodat desetitisíce zařízení, jejich přesný počet ale zatím není znám. Snad se OnePlus podaří za necelé tři týdny navýšit kapacitu serverů tak, aby k žádným komplikacím nedocházelo. 

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

9 komentářů

  1. vojta66 (neregistrovaný)

    může mi někdo vysvětlit, proč udělají akci, BEZ pozvánky. člověk objedná, připlatí 24€ za express dodání, /do 5ti dnů po Evropě/ a oni pak napíšou dodání 5 týdnů a pokud to chcete urychlit, sežeňte si pozvánku.

    Takže jsem to objednávku zrušil a fuck už ne.

    • kolemjdouci (neregistrovaný)

      ten priplatek byl asi za kuryra, ne? Tvuj je problem je ale „dispatch“, ne dodani. Priplacet si za expresni prepravu povazuji dost zbytecne, protoze beznou prepravni spolecnosti to z UK jde 2-3 dny (koupeny 2 telefony Oneplus+1). Jinak o tech tydnech, nejspis to byl nejaky „automaticky“ kalkulovany cas, ktery na zacatku vsem nabehl na 5-6 tydnu a pak klesal, alespon lidi co pisi na oficialnim foru se zminuji o zkraceni doby dodani (rsp. odeslani) na 1 tyden.

    • Morize (neregistrovaný)

      Poptávka po OPO zkrátka výrazně přesahuje jejich reálné kapacity. To ale není nic, za co by se měla tak malá společnost, jakou OnePlus je, stydět. Naopak si myslím, že dokázali velkou věc. :)

      Že už tu mnohé nebaví o tom číst docela chápu, protože média z OPO v tomhle směru udělala vážně něco jako svatý grál. Na druhou stranu onu slavnou pozvánku není ažtak složité sehnat. Když jsem se rozhodl, že do OPO půjdu a vyřešil jsem logistiku přes Německo, tak jsem ještě ten den pozvánku splašil a objednávku odeslal. Telefon byl do pěti dnů doma a z toho dva dny (víkend) ležel někde v cargu na České poště.

    • uni (neregistrovaný)

      Morize (neregistrovaný): No, ono to bude spíše souviset s nic moc ziskovostí za kus, potřebují dělat humbuk, ale ne prodělat kalhoty.

  2. mimonaut (neregistrovaný)

    tyjo to je firma. Neustále se za něco omlouvá, něco zkazí, telefony se jim v první várce výrazně nepovedly, termín nedodrželi snad ani jednou a teď se vymlouvaj na přetížené servery. Že jim to ty lidi pořád baštěj :-D

  3. Petr (neregistrovaný)

    cca po 40 minutach od zacatku predprodeje psali na twitteru „21567 successful orders and counting…“. Ja realne objednaval asi po 1,5 hodine a dodani cca 3- 4 weeks.

    • kolemjdouci (neregistrovaný)

      v nekterych postech (ne od Oneplus+1 teamu) na oficialnim foru se objevily cisla okolo 70.000.

  4. kolemjdouci (neregistrovaný)

    Oneplus+1 neni pro kazdeho, ale hlavne je to porad Cina. Na to jak komunikuji, jaka je podpora komunity a vubec jsou porad milionkrat lepsi nez takovy FCT a podobne. Z tohoto pohledu jsou vysoce nad prumerem. Neni treba „brecet“, na trhu je spousta jinych krasnych a snad i lepsich telefonu…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *