Sledujte nás na YouTube

CEO Samsungu: otevřený dopis majitelům Galaxy Note7

České zastoupení značky Samsung nám dnes zaslalo otevřený dopis, ve kterém šéf jihokorejského giganta reaguje na celou kauzu vzniklou okolo vybuchujících akumulátorů u modelu Galaxy Note7. Přikládáme vám proto jeho plné změní:

Vážení zákazníci,
pro společnost Samsung je důležité naše produkty neustále inovovat a přicházet se zcela průlomovými technologiemi, které skutečně obohacují životy lidí. Stěžejním bodem naší mise je nabídnout to nejlepší ve své třídě co do bezpečnosti i kvality. Bohužel, v nedávné době jsme tomuto závazku zcela nedostáli.

Vzhledem k tomu, že jsme na evropském trhu nezahájili skutečný prodej zařízení Note7, ale jen distribuci části předobjednávek, byl nepříjemnostmi spojenými s telefony Note7 ovlivněn nižší počet zákazníků. Přesto jsme si vědomi, že jsme nedostáli našim vysokým standardům, stejně jako očekávání zákazníků, kteří si předobjednali toto zařízení. A za to se Vám upřímně omlouváme.

Bereme vážně naši odpovědnost, co se týče bezpečnosti a kvality. Proto ve spolupráci s vládními organizacemi a průmyslovými partnery po celém světě činíme proaktivní kroky ke zlepšení situace. Zde je aktuální přehled našich dosavadních kroků.

Jak už jste pravděpodobně byli informováni, výrobu Galaxy Note7 jsme zcela zastavili. Zároveň pracujeme na tom, abychom zajistili bezpečné vrácení každého Note7. Oceňujeme trpělivost všech našich zákazníků, kterých se tato nepříjemnost dotkla a museli využít výměnného programu.

Společnost Samsung v současné době usiluje o identifikaci a odhalení původu problémů s bateriemi telefonů Note7. S pomocí nezávislých odborníků třetích stran jsme zahájili vyšetřování za účelem přehodnocení veškerých aspektů zařízení, včetně baterie, hardwaru a softwaru či výrobních procesů. Jakmile získáme výsledky těchto šetření, budeme je transparentně komunikovat.

Společnost Samsung se pyšní dlouhou tradicí v oblasti inovací a dokázala, že se vždy poučila ze svých chyb. Přestože dbáme na neustálé inovace při vytváření technologií nových generací, bezpečnost zákazníků zůstává naší hlavní prioritou. Proto je naším záměrem investovat především do zvýšené péče o zákazníka a zajištění vysoké kvality produktů.

Jménem všech našich evropských zaměstnanců chceme vyjádřit lítost nad současnou situací a poděkovat Vám za Vaši trvalou podporu. Budeme naslouchat Vašim potřebám, abychom se z této situace poučili, a jednat takovým způsobem, abychom získali zpět Vaši důvěru.

S úctou,
YH Eom, Prezident a CEO – Samsung Electronics Europe

Smutný příběh Note7: Je načase najít tabletofonům od Samsungu nové jméno?

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

10 komentářů

  1. Honza (neregistrovaný)

    Co je mi to platný, když za 2 měsíce musím překopávat 4x mobil kvůli výměnám, haldy času a celý přístup Samsungu je takový, že jako náhradu nabídl trapnou slevu ve výši 2600 na nákup dalšího modelu, ale jen v případě, že za Nota si člověk vezme u prodejce jiný model výměnou….. tak pak na další může využít tu slevu… trapný, proto stále Nota 7 mám a používám.

  2. „Vzhledem k tomu, že jsme na evropském trhu nezahájili skutečný prodej zařízení Note7“ chudák, ví méně než HTCJirka, dle kterého byly v ČR v distribuční sítí. Aspoň mě tedy přesvědčoval:-)

    • Pokud byly na některých místech (nejen v ČR) volně k prodeji, bez předobjednávky, tak co to potom bylo?
      Ty už to neber :-D

      • Nevyzvednuté předobjednávky. Já myslím, že hádat se Samsungem nemá fakt smysl, to neustojíš:)

      • Kdepak, papír snese všechno.Volně v prodeji.S tím, že jsem přisel jako cizi, zaplatil a odnesl.Nic více k tomu dodávat.

      • Věděl jsem, že to budeš okecávat:) Prostě ses sekl, není ostuda to přiznat.

    • Tady to začíná houstnout :-)

  3. JirkaG (neregistrovaný)

    Jsem na tom stejně, pořád mám Note7 a jediné co za dobu kterou mám vyměněný Note7 tak byl jeden telefonát ze Samsung linky ať přestanu používat telefon a co nejdřív ho vrátím a buď si nechám vrátit peníze což řeší prodejce ( v tomto případě mrtvý brouk) nebo sleva na S7. Na otázku, když mají S7 na servisech pro zapůjčení při opravách tak bych využil bezplatný pronájem S7 do vyřešení problému mi odpověděli že to neumožňují. Já za telefon S7, který nechci a nesplňuje moje kritéria nebudu dávat 20 tisíc jak si Samsung představuje a za pár měsíců ho nepoběžím znova vyměnit za případný Note8. Sleduji také kauzu na Novém Zélandu a jsem zvědavý, jak jsou tamní lidé spokojení se svévolným počínáním operátorů a vypínáním Note7 ze jejich sítí. Samsung jim to asi nenadiktoval. Takže zatím se nejspíš bude muset počkat jak se k tomu české zastoupení značky Samsung postaví, doufám že lépe než frází vypněte telefon a odevzdejte ho. Protože je snad více než jasné, že většina lidí v ČR takovýto telefon nekoupila jen aby s nim zamachrovali a zachvíli ho vyměnili za jiný.

    • Vypínání telefonu na síti je správným krokem a bezpečnostní hledisko.Neohrožujete jen sebe (to je vaše věc), ale případným výbuchem, shořením můžete poškodit i nekoho cizího.Měli by se (a udajně mají) přidat i další operátoři co se vypínání týče.Jediný správný krok pro opravdu hloupé jedince.

    • Honza (neregistrovaný)

      Jsem na tom úplně stejně :( přešel jsem z Edge 7 na nota 7 protože jsem ho potřeboval na práci má funkce které prostě žádný jiný tel nemá. Teď mám pro jistotu koupeného Edge 7 až budu nucen přejít. Koupil jsem ještě Nota 4 ale vůbec mi nevyhovuje menu a celkově obsluha. Tak používám stále Nota, psal jsem několikrát na samsung a jediné co mi řekli jak výhodnou kompenzaci ve výši 2.600 mi dají a to je vše :( naopak v Koreji dávají zákazníkům co měli Nota 7 50% na nadcházející model. Dnes už 14 dnů se mnou nikdo ze Samsungu nekomunikuje. Jen minposilaji sms a telefonují abych Nota vrátil. Řekl bych, že patřím k těm hodně lojalním zákazníkům vzhledem k tomu že zůstávám u značky a koupil několik dalšich modelů. Jinak zatim to vypadá, že jen samsung mluví jak si váží atd. Ale kde nic tu nic. :(

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *