Značka Honor spustila od pondělí 5. října kampaň se svou novou tváří, olympijskou vítězkou Evou Samkovou. Až do konce listopadu potrvá soutěž založená na sázkách, tipování a překonávání se. Hraje se také o zbrusu nový vlajkový model značky – smartphone Honor 7 (preview).
Soutěž o telefony a příslušenství běží na webových stránkách jizdasevou.cz. Eva Samková se aktivně zapojuje do celé výzvy a podstoupí také odvážnou sázku. Sama se totiž zavázala k tomu, že se zlepší na tréninkové trati. Soutěžící mají možnost tipovat, za jak dlouho ji Samková na svém snowboardu nakonec zajede. Autor nejpřesnějšího tipu vyhraje smartphone Honor 7. Hraje se však také o Honor 4C nebo selfie tyče.
„Kromě soutěže a sázek na webu mohou její snažení fanoušci průběžně sledovat také na sociálních sítích. Platí, že čím více fanoušků se do soutěže a výzvy zapojí, tím více je ve hře a o to zajímavější bude sázka s Evou. Pokud trať v čase, ke kterému se „hecla“, nezajede, bude muset splnit šílenou výzvu, kterou jí fanoušci zadali,“ říká k soutěži Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.
Ke kampani vzniklo několik videí, která se na webových stránkách průběžně objevují. Zajímavostí je, že videa vznikala na dvou kontinentech a celkem ve třech zemích (Nový Zéland, Švýcarsko, Česká republika). Žádný jiný český reklamní spot také nebyl realizovaný v nadmořské výšce 3500 m.n.m.