Sledujte nás na YouTube

Apple Watch si v USA předobjednal milion zájemců: Nejpopulárnější je sportovní edice

Minulý pátek spustil Apple ve vybraných zemích předobjednávky svých prvních hodinek, přičemž k zákazníkům se objednané kousky dostanou nejdříve příští měsíc. Uplynulý víkend nicméně ukázal, jak velký je o první dítko Tima Cooka v pozici generálního ředitele Apple zájem. První data přinesla reklamní agentura Slice Ingelligence.

Tip ke čtení – Apple Watch: Vyzkoušeli jsme chytré hodinky mnoha tváří

  

Ta získává data přímo z emailových schránek, které sleduje na základě souhlasu jejich uživatelů. Ze statistiky, kterou vytvořilo celkem 9080 amerických respondentů, vyplynulo, že Apple Watch si za víkend předobjednalo 957 000 zájemců. Pro srovnání uvedeme, že v loňském roce se globálně prodalo zhruba 700 tisíc hodinek na platformě Android Wear. Největší zájem byl dle očekávání o nejlevnější edici Sport, tu si předobjednaly téměř dvě třetiny zákazníků, zbytek připadá na klasické Apple Watch. Verze Edition, jejíž cena začíná na 10 000 dolarech se ve statistice Slice Intelligence neobjevila.

  

Absolutně nejoblíbenějším modelem jsou Apple Watch Sport ve vesmírně šedé barvě s 40procentním podílem. Druhé skončily nerezové Apple Watch s podílem 34 procent, bronzová příčka patří Edici Sport ve stříbrné barvě. Agentura rovněž vydala i přehled řemínků, o něž je u modelů Watch a Watch Sport největší zájem, v obou případech vede konzervativní černá varianta.

 

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

7 komentářů

  1. Petr (neregistrovaný)

    Sice nemám produtky Apple v lásce ale jedno se jim nedá upřít, mají nejlepší marketing na světě.

    • MrViki (neregistrovaný)

      Ano, umí nejlépe zjistit potřeby zákazníků a dodat jim kvalitní produkty, které budou jejich potřeby řešit. To je fakt.

    • uni (neregistrovaný)

      Souhlas, to co předvedli při „konverzi“ uživatelů z empétrojek (iPod) přes telefon (iPhone) do smartphonů (iOS) zcela jistě patří do učebnic. Plno společností nezvládla ani jeden přechod i přes to, že měly výhodnější postavení na trhu.

  2. drak21 (neregistrovaný)

    Me se libi , tak nezbejva nez si je objednat :)

  3. BackPa (neregistrovaný)

    Teď nevím, jestli se smát nebo brečet.

    • uni (neregistrovaný)

      U téhle módy hodinek spíše brečet, ale je to holt začátek, to se vyvrbí. Před deseti lety taky lidi dávali 10k za telefon, který toho uměl setinu co dnes:)

  4. Marek1 (neregistrovaný)

    Tak sup ovecky do fronty!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *