Sledujte nás na YouTube

Apple hlásí: Nový iPad vyprodán za méně než 3 dny

Jen několik dní po představení nového iPadu přišla společnost Apple s oznámením, že všechny kusy určené pro online předprodej jsou již vyprodané. Přestože samotný počet nebyl zveřejněn, jedná se jistě o další komerční úspěch této společnosti.

 

Popisovaná situace nenastala pouze ve Spojených státech, ale zákazníci ji mohou pocítit na vlastní kůži po celém světě. Potenciální kupci v Kanadě, Velké Británii, Francii, Německu, Švýcarsku, Japonsku, Hong Kongu, Singapuru a Austrálii si tedy musí počkat na různé dodací lhůty. S největší pravděpodobností se ale svého tabletu dočkají nejdříve 16. března, kdy dorazí zásilky nových iPadů i do maloobchodních prodejen na zmíněných trzích. Zde již bude platit osvědčený systém, kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Samotná možnost si tablet předobjednat je samozřejmě stále možná. Záleží tedy na samotných zákaznících, zda si ráno 16. března přivstanou, nebo oželí nějaký ten den a počkají, až jim FedEx jejich nový iPad přiveze. V České republice se nový iPad začne oficiálně prodávat 23. března.

Zdroj

Richard Bláha

20 komentářů

  1. Sir Sprice (neregistrovaný)

    To je neskutečný, Apple představí tablet později než HTC své modely a začne ho prodávat i dříve..

    • ISMFOFx (neregistrovaný)

      CO na tom je neskutecnyho? Apple si nenechava utikat informace jako ostatni… a produkt predstavi kdyz uz ho maj hotovej :-)

    • uni (neregistrovaný)

      ISMFOFx: MWC není únik informací, ale oficiální představení produktů:-) Což je u mnoha výrobců bohužel dost daleko od uvedení do prodeje.

    • Geary (neregistrovaný)

      Oni mají jeden telefon a jeden tablet za rok, tak že si to v klidu připraví a představí až těsně před prodejem, ani ostatní by s tím neměli prodej, zkrátka by jen později představovali. Tohle totiž není tím, že je Apple ryhlý s uváděním do prodeje, on je pouze pomalý s představováním.

    • premikkoci (neregistrovaný)

      Geary: kdo umí, umí

  2. Nebojsa (neregistrovaný)

    Mě jenom zaráží že tolik lidí stojí o něco tak nerevolučního a obyčejného. Krom lepšího displeje,většího výkonu a fotoaparátu na něm nic nového není. OS stejný, výdrž stejná, příslušenství stejně drahé a služby jsou na něj dostupné i na předchozích verzích. Apple akorát vynásobil iPad2 2x a má vystaráno.

  3. dejvi_cz (neregistrovaný)

    Dokud někdo nesdělí počet kusů k předprodeji tak je tato informace lichá. Pokud dám do předprodeje 1000 kusů tak to opravdu žádný trhák není.

    • Jjjj (neregistrovaný)

      Pravdive a presne informace v business nikdy nedozvis. A zvlast od americke firmy. Nemuzes prozrazovat nejdulezitejsi udaje konkurenci. Zisky a ztraty a ucetni uzvarky muzes(to je jenom souhrn), ale presne udaje o prodej a uspesnost jednotlive modely nemuzes nikdy zverejnit.

    • gulii (neregistrovaný)

      jakože apple určitě dal do předpordeje 1000ks :D

    • uni (neregistrovaný)

      Jistě se Apple pochlubí prodejem v den uvedení nebo za víkend nebo tak podobně. A jistě to bude v řádech milionů;-)

    • Krayzie (neregistrovaný)

      uni: Ty si akcionar Apple alebo ich plateny diskuter? Lebo ak ani jedno, tak to co predvadzas v diskusiach je na zamyslenie sa.

    • Sir Sprice (neregistrovaný)

      Taky mě to napadlo :)

    • uni (neregistrovaný)

      Tak dle Apple, 1. víkend-3 miliony iPadů. Skutečně velmi vzdálené číslo od 1000:-D a pravděpodobně více, než kolik prodá konkurence u mnoha modelů za jeho cyklus:-)

  4. tomulinek (neregistrovaný)

    Jsou to věci. Apple vyprodá zcela neurčitý počet tabletů a je kolem toho obrovský humbuk a chvála. (Navíc, on to někdo nečekal?) Když se vloni na některých trzích povedlo rychle vyprodat předobjednávky u tabletů konkurenčních značek, byla z toho ostuda, že jich nachystali málo (sháněl jsem Xoom 3G po celé Evropě). Ale není nad povedené PR. Bravo do jablečného tábora, naletěli všichni.

    • weth (neregistrovaný)

      Nejvtipnejsi na tom je, ze je to kazdy rok porad stejne. A porad to funguje. Marketingovou a vyrobni strategii + strategicky management maji v Cupertinu nastaven dobre.

    • gulii (neregistrovaný)

      škoda jen, že ostatní firmy nejsou také tak chytré :D

  5. uni (neregistrovaný)

    tomulinek: nj, ale to bylo tím, že Apple skoupil výrobní kapacity a ostatní výrobci měli potíže s pokrytím dodávek z nedostatku displejů. Navíc se pravděpodobně bavíme o opravdu jiných řádech předprodejních čísel, kdy Apple prostě za víkend prodá to, co jiní svým modelem ani za celý cyklus produktu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *