Akční kamery GoPro byly při příchodu na trh zajímavým zařízením pro uživatele, kteří rádi pořizují záběry při činnostech, při kterých by klasickým kamerám a fotoaparátům hrozilo úplné zničení. Během té doby se však trh posunul, nabízí se mnoho levnějších alternativ a odolnost kamery příliš nemotivuje uživatele k nákupu nového modelu, se kterým firma přichází každý rok. I z těchto důvodů se čistý zisk za třetí čtvrtletí propadl oproti loňskému roku o 330 %.
Celkově je společnost za třetí čtvrtletí ve ztrátě 84 milionů dolarů, přičemž tržby dosáhly 241 milionů dolarů oproti plánovaným 313 milionům. Do těchto čísel se negativně promítl i fakt, že GoPro představilo dva nové produkty – akční kameru GoPro 5 a dron Karma, ani jeden z výrobků ale v září ještě nebyl na trhu. Tento rok prozatím ztratily akcie společnosti přes 60 % hodnoty. V roce 2017 však CEO společnosti Nick Woodman očekává návrat do černých čísel.